ballou007
New member
Begrijp ik wel dat je dit soort bordspel liever in het Nederlands speelt, had er het geduld niet voor.Ik wacht nog op de NL versie, al eeuwen besteld lijkt het
Maar de moeite waard om op te wachten, topspel

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begrijp ik wel dat je dit soort bordspel liever in het Nederlands speelt, had er het geduld niet voor.Ik wacht nog op de NL versie, al eeuwen besteld lijkt het

Was spiel de moeite? Wil ik volgend jaar wel eens naar toe gaan. Hoe waren de prijzen voor Marvel Champions daar?De laatste 3 packs van Marvel Champions, en daarnaast mij ingehouden op Essen Spiel.
- Lorenzo Il Magnifico (+2 expansions)
- 1987 Channel Tunnel
- Astra (van Mindclash)

Onnodig om ervoor naar daar te gaan. Fantasy Flight had daar 3 spellen open liggen: Base game MC, Arkham Horror en de nieuwe Twilight Inscription.Was spiel de moeite? Wil ik volgend jaar wel eens naar toe gaan. Hoe waren de prijzen voor Marvel Champions daar?
Ik koop nooit veel op Essen. De spellen die daar te koop zijn, zijn vaak overpriced en binnen korte tijd een stukje goedkoper hier in de FLG's te vinden. Woodcraft stond daar voor 50, bij Gamevault is het te koop aan 42 ofzo. Dit is maar 1 voorbeeldje
Wij hebben ons ook ... ingehouden
Verder was het erg cool om Vital te spreken IRL! Zei ook dat Weather Machine eingelijk "hetzelfde" speelt als Kanban EV... Heb deze dan ook niet gekocht, omdat deze €155 was en that's just too much
Dat gezegd zijnde, wel Weather Machine net gekocht![]()

. Stond ook constant veel volk om handtekeningen te vragen
.
Wonderlands war is ook terug op kickstarter nu btw ;-)Mijn Spelonk loot (want om naar Essen te gaan, ben ik te tam)
![]()
Vrouwlief heeft ook nog interesse getoond in Wonderland's War en Turing Tumble., dus die ga ik tegen volgende keer eens beter bekijken.
Het zijn inderdaad goeie chips, maar het is inderdaad een prijzig spel.Chips is enkel een meerwaarde als het echt goeie chips zijn, als het van die goedkope plastieken zijn, zou ik de kartonnen fichekes gebruiken![]()
True - maar is dat ook niet gewoon omdat ze het anders niet opnieuw via kickstarter kunnen verkopen?Enkel de uitbreiding kopen is door de verzending ook een dure aangelegenheid :/
Ja, een zuivere reprint is normaal gezien niet toegelaten.True - maar is dat ook niet gewoon omdat ze het anders niet opnieuw via kickstarter kunnen verkopen?
Ik ook wel, dus laat maar wetenTwilight Inscription, ben benieuw![]()

Enkel de uitbreiding kopen is door de verzending ook een dure aangelegenheid :/
(die prijzen)? Op hun eigen site vind ik zeer slechte informatie er over, enkel hoe geweldig hun miniaturen zijn en hoeveel kilo aan plastic je krijgt. Boardgamegeek geeft meer informatie...