Welke boardgames heb je laatst gekocht?

Wel jammer dat Spelonk (wel als logisch gevolg van hun groeiende populariteit) steeds duurder aan het worden is. Paar jaar geleden was dat nog quasi altijd de goedkoopste (speciale gevallen als Crowdfinder buiten beschouwing gelaten).

Huh, waarom niet? Hoe komt de winkelier er dan aan?
Verkeerd geleverd :p. Maar mag nog niet verkocht worden van FFG omdat de release date eind februari staat. Had het bijna meegekregen, maar het argument 'ik denk dat ge nog wel genoeg pakjes hebt om eerst ies te spelen/testen tot dan' heeft mij wel tegengehouden. Anders had ik het wel meegekregen wssl :p

Wel jammer dat Spelonk (wel als logisch gevolg van hun groeiende populariteit) steeds duurder aan het worden is. Paar jaar geleden was dat nog quasi altijd de goedkoopste (speciale gevallen als Crowdfinder buiten beschouwing gelaten).

Heb helaas ook wel die indruk een beetje. (Ook wel een verschil tussen een volwaardige winkel hebben of je hele huis ligt vol met spellen zoals vroeger) De pre-order prijzen lijken me zeker nog meer dan ok.

Sigrid is gewoon een hele fijne madam met kennis van zaken + heel ruim aanbod in de winkel dus ik betaal nog graag de "meerprijs".

Ja ik merk de laatste tijd ook dat Spelonk en Spelgezel niet ver meer uit elkaar liggen, terwijl de Spelgezel tot een half jaar geleden altijd een heel pak duurder was.

Nuja, echt Kickstarters kopen doe ik niet meer, dus dan spaar ik daar weer euro's mee uit die gerust naar een kleine spellenwinkel kunnen gaan :unsure:

Ik heb gisteren Turing Machine gespeeld en wil het ook, maar 't is verdikke nergens meer te krijgen.

:D Toch wel ze!
Paar weken geleden (nieuwjaarsavond want was me aan't vervelen bij de schoonouders) bij Spelonk samen met sleeves van Meadow. Moet het wel nog gaan halen.

Ik ben een sucker voor puzzle games dus deze kon ik niet laten liggen.

Ja da's verdikke al 3 weken geleden :p

Nu goed, zou volgende maand of in maart terug beschikbaar moeten zijn.

0TPyP4h.jpg

Deze is ook eindelijk binnen!

Terug
Bovenaan