Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verkeerd geleverdHuh, waarom niet? Hoe komt de winkelier er dan aan?
. Maar mag nog niet verkocht worden van FFG omdat de release date eind februari staat. Had het bijna meegekregen, maar het argument 'ik denk dat ge nog wel genoeg pakjes hebt om eerst ies te spelen/testen tot dan' heeft mij wel tegengehouden. Anders had ik het wel meegekregen wssl 

Aaaaah, die voldoening kennen we denk ik allemaal. Achteraf die Shelf of Shame zien is dan weer des te pijnlijkerMille fiori
Ben benieuwd wanneer ik hem uit de plastic ga halen. Ik haal de helft van het plezier al uit een goede deal scoren.![]()

Wel jammer dat Spelonk (wel als logisch gevolg van hun groeiende populariteit) steeds duurder aan het worden is. Paar jaar geleden was dat nog quasi altijd de goedkoopste (speciale gevallen als Crowdfinder buiten beschouwing gelaten).

Imperial steam staat zo hoog op mijn 'to play' lijstje, Dune: Imperium vind ik zo een overrated spelImperial Steam, ineens Dune: imperium mee besteld. Daar zat ik dan al lang op te azen en twijfelen.
. 
'k Geloof er niks vanTuring Machine gekocht.