Een muzikale connectie.En door een muzikale connectie, of een wetenschappelijke of nog iets helemaal anders?
Bevriend is natuurlijk een groot woord. Maar ze hebben bvb met hun 2 samen op een sofa wat gitaar zitten spelen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een muzikale connectie.En door een muzikale connectie, of een wetenschappelijke of nog iets helemaal anders?
Als dat een spontaan, aangenaam gesprek is kan dat fijn zijn maar die grote internationale sterren worden zo vaak belaagd en moeten zo fel letten op hun privacy dat die nog maar weinig open staan voor zo'n spontaan gesprek. Keanu Reeves is daar zo'n uitzondering van, maar ik zie het niet gebeuren dat Jennifer Lopez even over koetjes en kalfjes gaat praten met een random persoon.Mijn moeder heeft als kapster indertijd talloze bv's geknipt, Jean-Marie Pfaff, Luc Appermont, Koen Wauters, Ingeborg, Luc Steeno, Goedele Liekens, alle missen van de jaren '80 en begin 90. Als klein ventje heb ik die toen allemaal ontmoet. En als baby zelf nog in de TVStory gestaan op de schoot van Jenny Tanghe.
Later heel wat politici ontmoet, beroepshalve (tijdens recepties voor de "gestelde lichamen"). Van Peumans en Karl-Heinz Lamberts tot de toenmalige ambassadeur van de VS Howard Gutman.
En na hun optreden op Gent Jazz in 2015 nog aan de praat geraakt met de band die toen Charles Lloyd begeleide (Kendrick Scott, Gerald Clayton en Joe Sanders) aan de bar van het Reylof hotel. Bij het inchecken eerder op de dag naast de grote heer Lloyd zelve gestaan. In Middelheim zo ook naast Vijay Iyer gezeten bij het ontbijt.
Maar ik heb eigenlijk nooit de behoefte om iets te zeggen tegen bekendheden, zij noch ikzelf zitten daar ook op te wachten volgens mij.
Ik ken Jan Jambon.
Nee, gelukkig niet.

Hopelijk is die in de luwte iets anders aan het opbouwen, wat een aandachtsorgel.- Olga Leyers en haar Italiaanse man, de zoontjes van hem spelen in dezelfde voetbalclub als mezelf, onaangename mensen helaas.

Nu ik dat lees inderdaad schiet mij te binnen dat ik Eddy Wally ook geregeld zag in het WZC als we mijn vrouw haar oma gingen bezoeken. Die lag op dezelfde gang. Nou ja daarmee was het ook gezegd want dat was op die moment al praktisch een plant. Wel nog zijn dochter gesproken maar dat is nu ook niet het scherpste mes in de lade.- Kadèr Gürbüz zag ik vroeger af en toe in het WZC waar mijn oma ook zat. Ze woont ook in Merelbeke en ik zag haar onlangs nog tijdens een brunch. Geen interactie gehad. Ik stoor de mensen niet graag en al zeker niet op zo'n rustmoment.
Woops, bij deze snel rechtgezet voor HLN erop springt

Met het werk (na de uren) zaten wij enkele jaren geleden in een loge (de beste zitjes) op amper enkele meters van de tennisbaan en Goffin was een matchske aan het spelen.Goffin is de uitzondering want die wordt goed afgeschermd en is vrij timide.

Doe gewoon normaal en je krijgt (meestal) een normale reactie terug hé. Zo denk ik er over.Achteraf gelezen dat ze naar het schijnt bijzonder asociaal zou zijn, maar niets van gemerkt. Ik kan me wel voorstellen dat je als celebrity anders reageert als je gewoon links en rechts aangeklampt wordt, dus de context was misschien gunstiger.
Gillian Anderson

Ik wou het ook zeggen, wat een vrouw!