The Wrecking Crew : Beste wel amusante actiekomedie. Echt verstand op 0 film. De combo van Bautista en Momoa vond ik wel heel goed samen passen. 6/10
We Bury the Dead : Weer een andere visie op een zombie apocalypse. Naar het einde toe is het iets te mellig en saai geworden. 5/10
Riddick : Zag deze op Prime staan en is wss geleden van in de bioscoop dat ik die ooit heb gezien. Kon me er niet veel meer van herinneren maar vond dit 3de deel best wel leuk. Riddick is zowiezo een actiefiguur dat gewoon past bij Vin Diesel en ik zie hem liever hierin bezig als ik weer in een Fast and Furious film deel XXXIII. 7/10
The Meg : Viel me beter mee als ik had verwacht. Uiteraard een standaard Jason Statham filmpje eigenlijk maar dan met een Meg deze keer. 6/10
Uncut Gems : Vond het bij momenten heel chaotisch en druk overkomen. Naargelang het verhaal vordert vond ik alles beter en interessanter worden aan het verhaal en de levensweg van het hoofdkarakter. Sterke performance van Sandler die dus niet alleen idiote rollen kan spelen blijkbaar. 7,5/10
The Town : Overvaller word verliefd op zijn slachtoffer en wil uit het milieu stappen maar alles loopt mis uiteindelijk. Zeer goeie film van en met Ben Affleck, Rebecca Hall en Jeremy Renner. 8/10
The Life of Chuck : Normaal heb ik het niet zo op zang en dans in films maar deze was best wel leuk voor een keer en, voor mij thans, werd alles pas echt duidelijk in de laatste momenten. Pakkend verhaal van Stephen King. 7/10