TRUMP
Active member
Zieke comment.Helemaal akkoord. Wat jammer dat hij na Unstoppable geen films meer maakte. The wrong brother died.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zieke comment.Helemaal akkoord. Wat jammer dat hij na Unstoppable geen films meer maakte. The wrong brother died.
Hoe is die zelfs aan die film geraakt, had Merho die niet uit roulatie laten halen?Vanavond de eer gehad om een unieke vertoning bij te kunnen wonen, georganiseerd door Nonkels regisseur Jelle Gordyn in het kader van zijn (overigens ten zeerste aan te raden) podcast DVDkast
Het ging om de verfilming (nuja) van het Kiekeboe album Misstoestanden. Wat mij betreft is dit DE Vlaams cultfilm bij uitstek
Mij geweldig geamuseerd met een compleet van de pot gerukte film vol filmreferenties, absurde humor, actie scènes nog vele andere WTF momentjes
Kiekeboe zelf (vertolkt door Luc Weyns) speelt eigenlijk maar een bijrol in de film in de film. Verder ook nog een topcast met oa Veerle Baetens in haar allereerste rol (ze studeerde zelf nog) als Fanny, Filip Peeters,Wim Opbrouck, e' vele andere
Topavond gehad!
Zat blijkbaar in het archief van Cinematek en Mehro heeft de toestemming gegeven om hem eenmalig te vertonen. Jelle mocht er zelf niet te veel reclame mee maken. Het publiek bestond dan ook voornamelijk uit vaste luisteraars, aangevuld met wat mensen uit de Vlaamse tv wereld waar hij mee samen werkt(e)Hoe is die zelfs aan die film geraakt, had Merho die niet uit roulatie laten halen?

Oh nee, vloek vloek. dit is een film die ik al heel lang wil zien, wist helemaal niet dat deze vertoond ging worden, anders was ik er zeker bij!!!Vanavond de eer gehad om een unieke vertoning bij te kunnen wonen, georganiseerd door Nonkels regisseur Jelle Gordyn in het kader van zijn (overigens ten zeerste aan te raden) podcast DVDkast
Het ging om de verfilming (nuja) van het Kiekeboe album Misstoestanden. Wat mij betreft is dit DE Vlaams cultfilm bij uitstek
Mij geweldig geamuseerd met een compleet van de pot gerukte film vol filmreferenties, absurde humor, actie scènes nog vele andere WTF momentjes
Kiekeboe zelf (vertolkt door Luc Weyns) speelt eigenlijk maar een bijrol in de film in de film. Verder ook nog een topcast met oa Veerle Baetens in haar allereerste rol (ze studeerde zelf nog) als Fanny, Filip Peeters,Wim Opbrouck, e' vele andere
Topavond gehad!

Dankzij u ben ik er ook is aan begonnen, denk niet dat ik ze ooit allemaal gezien heb.Verlede maand is alle nightmare on elm streets gezien, daar zaten er ook tussen die echt op niks trokken, juist de 1e was nog goed eigenlijk en freddy vs jason ook nog okVanavond deel 5. Ik kijk er al naar uit.
Freddy en Jason waren mijn jeugdidolenDankzij u ben ik er ook is aan begonnen, denk niet dat ik ze ooit allemaal gezien heb.Verlede maand is alle nightmare on elm streets gezien, daar zaten er ook tussen die echt op niks trokken, juist de 1e was nog goed eigenlijk en freddy vs jason ook nog ok

Deze vrijdag back-to-back in De Cinema in Antwerpen!!De oude Hellraisers 1-2 zijn ook top
zien die achtersten dan iets?
Gokje : 50+er ?Freddy en Jason waren mijn jeugdidolen
De oude Hellraisers 1-2 zijn ook top