Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, denk dat da in MH Rise ook zat de naam zegt me in elk geval iets. (ik heb wel iceborne nog niet gekocht duw wrs sowieso safe@Bunkerbudy ge weet het waarschijnlijk al wel, maar moest ge er direct aan beginnen, Defender gear = overpowered gear dat gebundeld werd met de Iceborne uitbreiding voor de terugkerende spelers. Ontwijken als de pest dus.
)Ben nog vrij nieuw in de franchise maar zou er graag beter in worden en meer van leren, Rise heb ik een 80tal uur gespeeld denk gestopt voor ik echt naar die iets hogere content ging, maar solo zag ik dat niet altijd meer zitten + ik was geen fan van die tower defence missie tussendoor ( zeker alleen) als ik speelde het op switch.En ik speel dit spel vermoedelijk nog 10 jaar ofzo, dus als ge geen Sos signals vind en ergens een roadblock hebt, hit me.
Naaah, ook een reden van het op PC te spelen, kheb em fysiek op PS4, gewoon voor de collectie, maar ga deze gewoon casual spelen op PS/SD en we zien wel waar het eindigd.Als je trouwens completionist gaat op deze game.. good luck
Ben al lang verkocht (goeie pep talk), ik vond Rise al super en achteraf hoorde ik dat World zo veel beter was.Qua mobiliteit zijt ge wel veel kwijt tov Rise.
Maar World is eigenlijk mijn eerste Monster Hunter die mij echt beet heeft dus zo'n kenner ben ik uiteindelijk ook nog niet. Met gemak wel meest gespeelde game van dit jaar. Ironisch genoeg door de demo van Rise.
Qua tips probeer vooral elk wapen, en als ge gebeten zijt voor builds te jagen, speel zeker co op. Zelfs met randoms een zalige game en ge gaat met gemak 2x zo snel groeien en leren van oude rotten. Heb nu iets meer dan 200u en voel me eindelijk beetje "ervaren". Maar ik he nog een lange weg te gaan en spel blijft groeien qua uitdaging.
Progressie in World is ook best traag. Waar ik wel fan van ben. Tegenover de typische top down arpg weet Monster Hunter World gewicht in zijn combat te brengen zoals enkel de Japanners kunnen.
Sinds dikke week geleden ook Deck approved, maar voor mij persoonlijk is dit met gemak nog steeds de mooiste game beschikbaar en verdient dat wel een groot scherm. Coral highlands is een meesterwerk van leveldesign om nog maar te zwijgen over al het animatie werk dat in dit spel is gekropen.
Later kan ik dan nog kijken of ik de DLC wil aanschaffen."Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name" voor @Coolguy