Welke game heb je laatst gekocht?

@Bunkerbudy ge weet het waarschijnlijk al wel, maar moest ge er direct aan beginnen, Defender gear = overpowered gear dat gebundeld werd met de Iceborne uitbreiding voor de terugkerende spelers. Ontwijken als de pest dus.

En ik speel dit spel vermoedelijk nog 10 jaar ofzo, dus als ge geen Sos signals vind en ergens een roadblock hebt, hit me.

Als je trouwens completionist gaat op deze game.. good luck :unsure:

@Bunkerbudy ge weet het waarschijnlijk al wel, maar moest ge er direct aan beginnen, Defender gear = overpowered gear dat gebundeld werd met de Iceborne uitbreiding voor de terugkerende spelers. Ontwijken als de pest dus.
Ja, denk dat da in MH Rise ook zat de naam zegt me in elk geval iets. (ik heb wel iceborne nog niet gekocht duw wrs sowieso safe :p)

En ik speel dit spel vermoedelijk nog 10 jaar ofzo, dus als ge geen Sos signals vind en ergens een roadblock hebt, hit me.
Ben nog vrij nieuw in de franchise maar zou er graag beter in worden en meer van leren, Rise heb ik een 80tal uur gespeeld denk gestopt voor ik echt naar die iets hogere content ging, maar solo zag ik dat niet altijd meer zitten + ik was geen fan van die tower defence missie tussendoor ( zeker alleen) als ik speelde het op switch.

Dusja ik heb zeker interessen en ga het onthouden! Ga het wel eerst eens testen op SteamDeck ik denk dat mijn SteamDeck wel gaat kunnen genieten van zo een lange grindy game die ik eens makkelijk kan opnemen en weg leggen wanneer wanneer ik wil, maar ga em ook zeker op mijn PC zelf installeren.

Als je trouwens completionist gaat op deze game.. good luck
Naaah, ook een reden van het op PC te spelen, kheb em fysiek op PS4, gewoon voor de collectie, maar ga deze gewoon casual spelen op PS/SD en we zien wel waar het eindigd.

Ga ik komende van Rise nog echt veel nieuw moeten leren of ga ik snel mee zijn? Nog andere tips en tricks?

Qua mobiliteit zijt ge wel veel kwijt tov Rise.

Maar World is eigenlijk mijn eerste Monster Hunter die mij echt beet heeft dus zo'n kenner ben ik uiteindelijk ook nog niet. Met gemak wel meest gespeelde game van dit jaar. Ironisch genoeg door de demo van Rise.

Qua tips probeer vooral elk wapen, en als ge gebeten zijt voor builds te jagen, speel zeker co op. Zelfs met randoms een zalige game en ge gaat met gemak 2x zo snel groeien en leren van oude rotten. Heb nu iets meer dan 200u en voel me eindelijk beetje "ervaren". Maar ik he nog een lange weg te gaan en spel blijft groeien qua uitdaging.

Progressie in World is ook best traag. Waar ik wel fan van ben. Tegenover de typische top down arpg weet Monster Hunter World gewicht in zijn combat te brengen zoals enkel de Japanners kunnen.

Sinds dikke week geleden ook Deck approved, maar voor mij persoonlijk is dit met gemak nog steeds de mooiste game beschikbaar en verdient dat wel een groot scherm. Coral highlands is een meesterwerk van leveldesign om nog maar te zwijgen over al het animatie werk dat in dit spel is gekropen.

Qua mobiliteit zijt ge wel veel kwijt tov Rise.

Maar World is eigenlijk mijn eerste Monster Hunter die mij echt beet heeft dus zo'n kenner ben ik uiteindelijk ook nog niet. Met gemak wel meest gespeelde game van dit jaar. Ironisch genoeg door de demo van Rise.

Qua tips probeer vooral elk wapen, en als ge gebeten zijt voor builds te jagen, speel zeker co op. Zelfs met randoms een zalige game en ge gaat met gemak 2x zo snel groeien en leren van oude rotten. Heb nu iets meer dan 200u en voel me eindelijk beetje "ervaren". Maar ik he nog een lange weg te gaan en spel blijft groeien qua uitdaging.

Progressie in World is ook best traag. Waar ik wel fan van ben. Tegenover de typische top down arpg weet Monster Hunter World gewicht in zijn combat te brengen zoals enkel de Japanners kunnen.

Sinds dikke week geleden ook Deck approved, maar voor mij persoonlijk is dit met gemak nog steeds de mooiste game beschikbaar en verdient dat wel een groot scherm. Coral highlands is een meesterwerk van leveldesign om nog maar te zwijgen over al het animatie werk dat in dit spel is gekropen.
Ben al lang verkocht (goeie pep talk), ik vond Rise al super en achteraf hoorde ik dat World zo veel beter was.

Zou idd wel graag wat builds farmen en keer online willen proberen ook idd. De solo play vond ik in Rise op een bepaald punt wat belemmerend dus hoop dat dit hier beter is. Het feit dat dit een slow burner is, vind ik goed, dat is wat ik net zoek voor mijn SD. Een game waar ik mss de eerste 30 uur wel wat meer tijd in steek om veel te leren, maar nadien vooral te pas en on pas eens kan opnemen voor een paar hunts en gedaan.

SD werkt bij mij niet goed voor story games of games waar ik echt zwaar in wil focussen of met rand info wil werken ( veel RPG's ). Daarom dat ik ergens een game als dit zocht, eerste gebruikte ik hem voor roguelikes omdat dat ook in hetzelfde concept valt, maar als ik rogues te lang laat liggen val ik daar altijd wel een beetje uit, meestal zijn die zodanig verslavend dat ik die in korte periodes heel veel speel en ik wil net iets dat ik laaaaang kan spelen maar telkens voor sporadisch eens een half uurtje/3kwartier.

Maar zoals ik al zei zal ik hem zeker ook op mijn PC eens installeren.

Tales of Arise

Had gehoopt dat die bij PS+ ging komen omdat die al lange tijd scherp geprijst stond maar nu met de nieuwe DLC die uitkomt vrees ik ervoor dat dit binnenkort op PS+ gaat zijn. Voor 15eu de disc op de kop kunnen tikken dus dat valt sowieso wel mee. :) Later kan ik dan nog kijken of ik de DLC wil aanschaffen.

"Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name" voor @Coolguy

Aan het twijfelen om deze gewoon digitaal te kopen of via Play-asia. Spijtig dat deze game net gelijk Alan Wake 2 geen fysieke release in het Westen krijgt, maar het zal helaas meer de regel dan de uitzondering gaan worden.

Zelf Star Ocean the second story R voor ps5 gekocht. Ik ben grote fan van die 2D-HD stijl, maar tot op heden is er nog geen game (op playstation of pc) geweest die me echt kon bekoren. Octopath Traveller 1/2 zien er prachtig uit, maar verhaal greep me nooit. Dragon Quest 3 remake heeft nog altijd geen release-datum... :'(

Zeer benieuwd. De meeste Star-Ocean games hebben me nooit aangesproken op visueel vlak, maar deze krijgt denk ik de beste reviews in lange tijd voor een Star-Ocean game en het is ook wat budgetvriendelijker geprijsd. :)

Edit: ik had nog €7 tegoed op Play-asia, dus inclusief shipping(met btw inbegrepen) komt het uit op €50, nice! :D

Robocop, full price in de store.

Hoop dat dit wat beter aaneen hangt dan die kuifje game, waarbij ik nog maanden mag wachten op een speelbare versie.

Ben wel benieuwd naar deze...

Ik heb mijn backlog kunnen afbouwen naar 20 games en dat heb ik gevierd met wat nieuwe spellen. Waardoor mijn backlog weer meer dan 20 games geworden is…

Resident Evil 4 Remake (dank u @Michster )
Metroid Prime Remastered
Portal Companion Collection

Ook nog aan’t twijfelen over Link’s Awakening voor €40... of Shovel Knight Treasure Trove voor €20…of Dragon Quest XI voor €30…

CoD: Modern Warfare 1 (2019).
Voor zijn leeftijd knap spel. Is letterlijk een film dat je speelt.
Jammer alleen dat je qua installeren het allemaal moet uitdokteren, 200 gb (manier van spreken) kwijt bent om een campagne van +-4u te spelen.

Terug
Bovenaan