Welke game heb je laatst gekocht?

Lords of the fallen
Aangezien amazon niet kon leveren toen ik het voor de release gekocht had. :sop: Afin, nu voor dezelfde prijs via steam met de black friday deals

Nog enkele deals op Switch:

Cult of the Lamb
Neon White
Celeste
Moonlighter

Laatste aankopen voor een tijd, tot Baldur's Gate 3 een eerste keer korting krijgt.
ef5b1b65-e5c7-409f-aea8-be6ee6abd965_text.gif

Black Friday ... :biglaugh:

Spider-Man 2
Assassin's Creed Mirage
Lords of the Fallen
High on Life
Nu nog een extra leven vinden om deze te spelen :rofl:er zijn nog xx games wachtende:wallbash:

Black Friday ... :biglaugh:

Spider-Man 2
Assassin's Creed Mirage
Lords of the Fallen
High on Life
Nu nog een extra leven vinden om deze te spelen :rofl:er zijn nog xx games wachtende:wallbash:
Ik vraag me oprecht af waarom mensen games bijkopen als men al geen tijd heeft om de vorige te spelen.
Ik merk bij mezelf dat de interesse bij een game al sterk gedaald is na een korte tijd.
Is het dat dan?

Ik vraag me oprecht af waarom mensen games bijkopen als men al geen tijd heeft om de vorige te spelen.
Ik merk bij mezelf dat de interesse bij een game al sterk gedaald is na een korte tijd.
Is het dat dan?
Hmm hebben wel tijd maar is een keuze die m'n maakt sommmige spelen games door elkaar en sommige spelen een spel eerst uit 'niet noodzakelijk plat/100% gamerscore' voor ze aan een nieuw beginnen ...en waarom blijft men kopen de kortingziekte zeker:crazy: alhoewel als je dit kan weerstaan maak je messchien nog meer winst/korting.:thinking:

Edit kwa interesse als ik games door elkaar speel dan neemt mn interesse af

Niet echt gekocht maar via game pass de remake van Dead Space geïnstalleerd op mijn Series x. Ik heb het originele spel nooit gespeeld maar ik moet bekennen dat deze remake ferm is.

Terug
Bovenaan