Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oei en binnen een maand of twee is er een remaster van TLOU 2 voor PS5The last of us I en II, puur uit nostalgie en omdat ik deze wil herspelen.

Nog enkele deals op Switch:
Cult of the Lamb
Neon White
Celeste
Moonlighter
Laatste aankopen voor een tijd, tot Baldur's Gate 3 een eerste keer korting krijgt.
Ik vraag me oprecht af waarom mensen games bijkopen als men al geen tijd heeft om de vorige te spelen.Black Friday ...
Spider-Man 2
Assassin's Creed Mirage
Lords of the Fallen
High on Life
Nu nog een extra leven vinden om deze te spelener zijn nog xx games wachtende
![]()
Hmm hebben wel tijd maar is een keuze die m'n maakt sommmige spelen games door elkaar en sommige spelen een spel eerst uit 'niet noodzakelijk plat/100% gamerscore' voor ze aan een nieuw beginnen ...en waarom blijft men kopen de kortingziekte zekerIk vraag me oprecht af waarom mensen games bijkopen als men al geen tijd heeft om de vorige te spelen.
Ik merk bij mezelf dat de interesse bij een game al sterk gedaald is na een korte tijd.
Is het dat dan?
alhoewel als je dit kan weerstaan maak je messchien nog meer winst/korting.
Ieder zijn ding natuurlijkxxx games

Moet zeggen ik me buiten verwachtingen wel amuseer met motorfest. Denk je nog steeds een gratis trail versie kan downloaden voor 10u te spelenDiablo IV (PS5), ideaal voor in bed op de Portal te spelen. Ben nu nog aan het twijfelen om GT7 of The Crew Motorfest ook te kopen met die Black Friday sales
ain't got no PS5. Eerst de PS4 tot op de draad verslijten... mogelijks is er dan al een PS6Oei en binnen een maand of twee is er een remaster van TLOU 2 voor PS5![]()