Welke parfum draag je?

Ik ga mij de PDM Perseus gaan halen, einde van vorige zomer al eens getest toen ik de PDM Layton kocht en had een staaltje meegekregen.
Nu terug 3 dagen gebruikt en is wel mijn ding.

Heb je ooit emporio armani He white gebruikt? Is het daarmee te vergelijken?

Beste parfum ooit, en dan ge canceled

Hmm nee nooit gebruikt. Maar ik hou wel van frisse en zelfs bloemig parfums (ja, zelfs voor mannen :D), dus 1957 is heerlijk (samen met 1932, Gardenia en Beige - mn favoriet).

Patchouli

De houtachtige, zware akkoorden van de patchouli plant, die ook een zekere zoetheid uitstralen, creëren een opwindende en unieke geurcompositie. :drool:

Ik ben wel fan van de Paco Rabanne reeksen en dan liefst de invictus victory.

Tegenwoordig valt het mij wel op dat zowat alle jongeren dezelfde parfum dragen ofzo, ik vraag mij dan af welk zoet geurtje dit is.
Beetje zoals de PR 1million van eerder...

Ik ga mij de PDM Perseus gaan halen, einde van vorige zomer al eens getest toen ik de PDM Layton kocht en had een staaltje meegekregen.
Nu terug 3 dagen gebruikt en is wel mijn ding.
In de winkel mij laten overhalen om de 6 hours to rio van Frapin te nemen ipv de perseus, beetje negatieve ervaringen met management van pdm blijkbaar de laatste tijd en de richting waar ze heen willen met het merk en zeer lovend over Frapin. Ook citrus/woody dus zeer benieuwd naar deze, nog niet op de huid gehad maar ik vertrouwde op de kennis van de verkoopster.

In de winkel mij laten overhalen om de 6 hours to rio van Frapin te nemen ipv de perseus, beetje negatieve ervaringen met management van pdm blijkbaar de laatste tijd en de richting waar ze heen willen met het merk en zeer lovend over Frapin. Ook citrus/woody dus zeer benieuwd naar deze, nog niet op de huid gehad maar ik vertrouwde op de kennis van de verkoopster.
Laat maar weten of ie goed is

Tegenwoordig valt het mij wel op dat zowat alle jongeren dezelfde parfum dragen ofzo, ik vraag mij dan af welk zoet geurtje dit is.

Geen idee, mss is er ergens eens een grote actie geweest waar veel jongeren op gesprongen zijn?

chanel_fw25-bleu-de-chanel-l-exclusif2..jpg

Nieuwe release, BDC L'EXCLUSIF

Review video van gezien en echt wel hyped, flesje 100 ml gaat wel rond de 250 € , wat toch een pak meer is als andere flessen binnen deze lijn.

Zal deze waarschijnlijk wel aanschaffen, BDC is klasse, deze zou iets meer night time en woodsy zijn, met het DNA van BDC.

Geen zomer fragrance that's for sure. Zou de 'parfum' sterkte hebben...

Ik draag zweet, ook gekend als Sweat baby sweat; zweet nummer 1, zweet nummer 2 etc.
Alle gekheid op een stokje maar ik heb inderdaad geen geurtjes aan mijn wastafel staan.

Ik ben wel fan van de Paco Rabanne reeksen en dan liefst de invictus victory.

Als ik moet af gaan op de key notes en welke parfums dat ik zie voorbij komen in mn social media feeds en op forums is mijn gok valentino born in roma intense.

Kan ook extradose zijn wat dit jaar is uitgekomen, al gaat dit meer richting woody en fruity, intense gaat meer richting de sweetness en vanille.
Maar beide zijn populair onder jongeren sinds de release van extradose dit jaar.

Carolina Herrera - 212 (verschillende uitvoeringen)
Tommy Hilfiger - Peach Blossom (maar daar ben ik extreem zuinig op, is niet meer te verkrijgen)
Yves Rocher - Monoï (wanneer ik het idee wil hebben dat ik op vakantie ben haha)

chanel_fw25-bleu-de-chanel-l-exclusif2..jpg

Nieuwe release, BDC L'EXCLUSIF

Review video van gezien en echt wel hyped, flesje 100 ml gaat wel rond de 250 € , wat toch een pak meer is als andere flessen binnen deze lijn.

Zal deze waarschijnlijk wel aanschaffen, BDC is klasse, deze zou iets meer night time en woodsy zijn, met het DNA van BDC.

Geen zomer fragrance that's for sure. Zou de 'parfum' sterkte hebben...
Ik ben deze maandag gaan ruiken en snap de poeha niet.

De gewone EDP en P ruiken voor mij beter.

Ik moet toegeven dat ik hier ook BDC Parfum heb staan en deze toch ook maar een 7 op 10 geef ze. Volgens mij staat die ondertussen al ergens in een kastje, smaken verschillen zeker?

Terug
Bovenaan