Welke parfum draag je?

@Coolguy

Thx voor deze mega tip. Super goed parfum, clean en ook goed voor op kantoor, straalt rust uit.

En bij notino kreeg ik er deze travel bag bij (vanaf 90 euro aankopen, maar was origineel boven de 100 euro voor een 100ml, ze hebben daar dus geen rekening gehouden met de korting, heb in de 73 euro betaald)

Welke is het juist? Want op Deloox staan er verschillende :unsure:

Welke is het juist? Want op Deloox staan er verschillende :unsure:

Parfum diegene die ik heb, 3de in uw lijstje volgens mij

Ik denk dat cool guy de eerste moet hebben

Maar koop gewoon bij notino, is een gekende winkel hoor, voor 49 cent minder krijg je mooie tas bij voor de 100ml

Wel de code NOTINO gebruiken, wordt getoond bij de aanbieding

Gewoon ter info, ik check altijd de batch code, deze was 4 maanden geleden geproduceerd

Laatst bewerkt:
ik moet wel zeggen voor bovenstaande: Goed parfum, maar de longevity ervan is niet om naar huis over te schrijven... Kan je iets vaker sprayen wel.

Hoe zit dat met de EDP ?

Scandal intense van JPG voor de eerste keer zelf eens opgehad.
Toen ik uit de douche kwam rook ik het nog.
Heb die ook gehad. Speciale geur wel. Maar bleef inderdaad lang hangen. Bleef zelfs op mijn kleren hangen nadat die gewassen waren.

Ga die niet opnieuw kopen, volgende gaat waarschijnlijk Bulgari Man In Black worden. Staaltje van gehad en ruikt echt goed.

Ik wil mij de Armani Stronger With You kopen.
Intensely heb ik gehad. Hoe is de Amber en Sandalwood van Armani You?
Of toch weer de Intensely bestellen?

@Coolguy

Thx voor deze mega tip. Super goed parfum, clean en ook goed voor op kantoor, straalt rust uit.

En bij notino kreeg ik er deze travel bag bij (vanaf 90 euro aankopen, maar was origineel boven de 100 euro voor een 100ml, ze hebben daar dus geen rekening gehouden met de korting, heb in de 73 euro betaald)

ejxnfFoa6N-ba4b-single.jpg

Foto online gevonden van een gebruikt exemplaar. Maar is de ideale grootte voor 1 nachtje overnachten. Super goeie kwaliteit ook, zo geen typisch promo gadget.

Hoe komt het dat ik nog niks had gehoord van deze fragrance. Dit zal echt wel veel worden gebruikt, al moet ik wel wat roteren, met de halve parfumerie winkel die ik heb staan :p

Dit is echt daily materiaal wel, hier kun je bijna niet tegen zijn, ruikt echt super.

And another blind buy with success, lol. Er zal een dag komen dat ik zwaar teleurgesteld zal zijn, maar dus niet vandaag!
Is deze actie nog geldig? Vind niet meteen iets terug op de website. Ik ben toevallig op zoek naar zoiets.

Heb voor de winter dan maar toch de Viktor&Rolf Spicebomb ook in huis gehaald.
Is toch wel echt een enorm goede voor dit seizoen vind ik zelf. M'n vrouw gaat in ieder geval ook akkoord ermee

Is deze actie nog geldig? Vind niet meteen iets terug op de website. Ik ben toevallig op zoek naar zoiets.
de actie met korting (kortingscode NOTINO) is helaas gedaan precies. Geen die korting op de 100Ml parfum versie. Alhoewel de PARFUM het cadeau bordje niet heeft staan kan je het wel kiezen wanneer je het product in het mandje zet (ik heb wel enkel gekeken naar de parfum 100Ml)
Ervoor waren er meer soorten, waaronder zelf een toffe rugzak, nu zie ik nog 3 soorten over (2 soorten blauwe reiszakken en 1 soort van roze handtas.

Maar als je dus de korting wou meepikken ben je te laat vrees ik. Sry dat ik nu pas uw vraag las, maar denk dat het ook wel BF gerelateerd was hoor. Hoedanook die reiszak die je erbij krijgt is echt nice. Dus oftewel die van hierboven , oftewel een reiszak blauw met wit paardje centraal.

Blind buy: Afnan 9PM

Heerlijk geurtje en blijft verrassend lang hangen, stond aan €23 op bol.

Voilà se, was net aan mijne laatste deo stick bezig van Bleu de chanel. Was al tijdje aan het rondkijken en zag ze ineens staan aan min 20 % bij Douglas

Dat zie je niet altijd meteen zulke korting bij chanel producten.

Ik ging toch een jaarvoorraadje kopen bij een goeie prijs, en was limited op 3 stuks, en 2 complementaire staaltjes. Meteen daarna terug 3 stuks gekocht, met 2 extra staaltjes.

Don't mind if i do... Lmao

Voilà se, was net aan mijne laatste deo stick bezig van Bleu de chanel. Was al tijdje aan het rondkijken en zag ze ineens staan aan min 20 % bij Douglas

Dat zie je niet altijd meteen zulke korting bij chanel producten.

Ik ging toch een jaarvoorraadje kopen bij een goeie prijs, en was limited op 3 stuks, en 2 complementaire staaltjes. Meteen daarna terug 3 stuks gekocht, met 2 extra staaltjes.

Don't mind if i do... Lmao
Geen idee hoeveel ie dan wel stond, maar hier staat ie nog goedkoper:

Geen idee hoeveel ie dan wel stond, maar hier staat ie nog goedkoper:

Tmijn was een eurotje duurder/stuk. Maar wel de deo stick ipv vaporisateur. Die is zalig goed

Edit de stick staat daar duurder als adviesprijs zelfs

Manman, die acqua di gio profumo, van voor de reformulation (magnetic cap) , die ik heb is toch god tier...

Zalige cleane geur met wat incense dabei.

Blijft één van de toppertjes van mijn collectie...

Manman, die acqua di gio profumo, van voor de reformulation (magnetic cap) , die ik heb is toch god tier...

Zalige cleane geur met wat incense dabei.

Blijft één van de toppertjes van mijn collectie...

Ook aan’t twijfelen om die te kopen, hoe lang blijft die op het lichaam?

Heb dikwijls van die blind buys waarbij de reuk na 2u vervlogen is

Terug
Bovenaan