De snufjes had ik allemaal vrij snel door
Enkele vaststellingen na ondertussen bijna 12500 kilometer op 3 maand en 1 week:
- ik dacht dat de masserende zetels een folieke voor de vrouw zouden blijken maar dat het nieuwe er snel af zou zijn, maar het is 1 van m'n favo opties geworden
- als je het navigatiesysteem van de wagen zelf gebruikt, dan moet je nauwelijks nog meer doen dan sturen. Afremmen voor scherpe bochten doet hij sowieso al vanzelf, maar dan gaat hij ook nog eens voldoende afremmen op kruispunten om af te slaan etc. Het wordt allemaal wel heel comfy zo
- ook al rij ik vrij veel (125km/dag gemiddeld... whew) en is het elektrisch bereik maar iets van een 45 tot 55km (afhankelijk van temperatuur), ik heb in totaal al 45% van de kilometers volledig elektrisch gereden. Dat percentage gaat nog wel geleidelijk tot boven de 50% stijgen denk ik, want de eerste 1000km heb ik niet kunnen laden en we hebben er ook al een trip van 2000km opzitten zonder te laden.
Als comfy boot met een bak vermogen is het ronduit een topwagen. Ik rij er echt enorm graag mee, meer dan ik verwacht had.
Ja, in de 440i heb ik het normale schuifsysteem en dat is inderdaad een vuilbakje.