Nineshots
Well-known member
Ja oké maar wel gebaseerd op de realiteit. Geen render van een photoshopper.Het is wel een render, want het zijn beelden uit een configurator![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja oké maar wel gebaseerd op de realiteit. Geen render van een photoshopper.Het is wel een render, want het zijn beelden uit een configurator![]()
Zo ver was ik ook hoor, mijn wagen zag er in de configurator ook maar meh uit, in de showroom was dat toch heel anders.Ja oké maar wel gebaseerd op de realiteit. Geen render van een photoshopper.
Is dat een Golf-E? Hebben ze nog een tijd als poppy's in Antwerpen gehad en was daar eigenlijk wel fan van. Alleen was het bereik toen nog echt afschuwelijk (5 jaar geleden wel)
Nee, GTE (hybrid). Kan 60km elektrisch wat niet echt veel is maar is wel oké voor mij. De facelift die deze zomer uitkomt kan 100km.Is dat een Golf-E? Hebben ze nog een tijd als poppy's in Antwerpen gehad en was daar eigenlijk wel fan van. Alleen was het bereik toen nog echt afschuwelijk (5 jaar geleden wel)
60km is toch al stevig! Kan met mijne maar 40 (in de zomer)Nee, GTE (hybrid). Kan 60km elektrisch wat niet echt veel is maar is wel oké voor mij. De facelift die deze zomer uitkomt kan 100km.
Hoeveel Kwh is de batterij?Nee, GTE (hybrid). Kan 60km elektrisch wat niet echt veel is maar is wel oké voor mij. De facelift die deze zomer uitkomt kan 100km.
13 kwh als ik het goed hebHoeveel Kwh is de batterij?

als dat netto capaciteit is ga je daar idd wel makkelijk 60 clicks mee halen13 kwh als ik het goed heb![]()
Aerodynamisch zijn die twee niet echt te vergelijken he.Straf, bij mij is dat ergens 37Kwh netto en ik haal nipt de 100km met diene boot van mij.
Moet zowat de meest onzuinige 'elektrische' auto zijn die ik ken.
Ja obviously, maar is toch wel echt een absurd verschil.Aerodynamisch zijn die twee niet echt te vergelijken he.
Boot is een understatement ;-)
En qua gewicht is er ook een verschil van meer dan een ton.Aerodynamisch zijn die twee niet echt te vergelijken he.
Boot is een understatement ;-)
Zou je de range niet kunnen verkopen aan een stevige premium momenteel? Of zijn ze al terug vrij verkrijgbaar?Dat het een idiote auto is moet je me echt niet zeggen
Had beter gewoon men goesting gedaan en een M3 Touring gekocht.
Degene die hem nu koopt heeft heeft nog een kleine 2j de volle fiscale voordelen. Dat zal de prijs wel wat drukken.Zou je de range niet kunnen verkopen aan een stevige premium momenteel? Of zijn ze al terug vrij verkrijgbaar?
Da’s gvd gesproken!Dat het een idiote auto is moet je me echt niet zeggen

M5 Touring!Dat het een idiote auto is moet je me echt niet zeggen
M5 Touring!