Welke wagen heb jij? Post your pics!

Dat is 13kWh bruto als ik het goed voorheb en 10kWh netto.
Zou me sterk lijken als je daar 60km uithaalt, zelfs in ideale omstandigheden. Je mag daar makkelijk 10km aftrekken.
64km volgens WLPT-standaard 🤷. Ik kan me wel voorstellen dat je dicht in de buurt kan komen in ideale onstandigheden en niet teveel comfortopties aan te zetten.

Aha ik weet eentje die een week later besteld heeft. Een paar weken geleden was er nog geen leverdatum bekend, ondanks dat ze maanden geleden zeiden dat het wellicht voor januari/februari ging zijn.
Hoe lang weet je al de leverdatum? Of nog maar net?
Initiële leverdatum was zomer 2024 dus een jaar’n half wachten. Afgelopen november telefoon gekregen dat hij 27 jan in productie ging en dat ik hem normaal eind februari kon ophalen. Heb wel een gok gewaagd door mijn wagen afgelopen dinsdag reeds te verkopen. Effe behelpen :tongue:

Nieuwe auto besteld mei 23 VW Multivan. Levertijd werd gesteld november 24.

Daarna bericht gekregen dat het januari 24 ging zijn. Ze hadden een bestelling voor een showmodel omgezet naar onze bestelling, maar verkoper ging dit nog bevestiging over geven.

November 23, nog altijd niets gehoord van verkoper. Zelf gebeld en was het mei 24.

Vorige week telefoon dat de auto geleverd is en we hem mogen komen halen. Onze huidige auto (Peugeot expert) naar daar gebracht zodat er een voorstel voor overname kon worden opgemaakt.

2 dagen later krijgen we de melding dat er geen bod is gekomen op onze auto en deze niet kan overgenomen worden. Echter toen we de nieuwe auto gingen kopen als bij andere garages telkens de melding gekregen dat we de auto kunnen verkopen aan bijna de aankoopprijs, gezien minivan in prijs zijn verdubbeld op 4 jaar tijd alsook niet meer worden gemaakt met een dieselmotor, allemaal elektrisch. Bleek dat de verkoper de auto had ingeschreven als elektrisch ipv diesel.

Ondertussen krijgen we emails van een andere medewerker van de garage wanneer we nu eindelijk onze auto gaan ophalen. Zij wist niets van het overname verhaal.

Dus nu afwachten op een bod op onze wagen voor de de nieuwe gaan halen.

Zozo, ook net een offerte op zak voor een i5 touring.

Met heel de rimram erop, M60 uitvoering en na korting een 129k.

Dat zijn toch al prijzen waarbij ik toch wat denk en twijfelwerk voor nodig heb.

Zozo, ook net een offerte op zak voor een i5 touring.

Met heel de rimram erop, M60 uitvoering en na korting een 129k.

Dat zijn toch al prijzen waarbij ik toch wat denk en twijfelwerk voor nodig heb.
Welke kleur? Daar ben ik nog serieus aan het twijfelen tussen frozen grey en dat oxide grijs.

Ga je de 5....de huidige 5...niet enorm missen?
Ik had al voorgesteld om de GTI weg te doen en de huidige 5 over te nemen voor mijn vrouw.

Het antwoord luidde: ‘zijt gij op uwe kop gevallen, met zo een boot wil ik niet rijden’

Dus ja, als hij weggaat zal ik hem missen. Kan zijn dat ik de aankoop nog een jaartje uitstel.

Ik vraag mij trouwens af of dat B&W soundsystem nog wel hetzelfde is als in de G reeks? Toen ik dat wou configureren 3j geleden slikte ik van de prijs (meen iets van een 6k)

Nu was dat €785 meerprijs..

Ik vraag mij trouwens af of dat B&W soundsystem nog wel hetzelfde is als in de G reeks? Toen ik dat wou configureren 3j geleden slikte ik van de prijs (meen iets van een 6k)

Heb je niet 2 verschillende versies? Bij Audi heb je ook het B&O soundsystem van xxx euro's extra, en dan ook het B&0 soundsystem "premium" of whatever maar das dan plots 8k ofzo.

Ofwel heeft het Harman Kardon systeem een stevige upgrade gehad he... Maar het is idd vreemd dat dat van 5000€ naar 785€ zakt.

Als zo'n systemen niet vaak verkocht worden, is dat niet meer te verkrijgen in de de volgende generatie.

Ik ga het een uitpluizen wat daar nu juist inzit. Het huidige H&K van de G reeks ben ik toch niet heel van overtuigd. (Meer dan goed genoeg hoor, maar nu ook zeker niet wauw)

Terug
Bovenaan