Welke wagen heb jij? Post your pics!

Ik ga het een uitpluizen wat daar nu juist inzit. Het huidige H&K van de G reeks ben ik toch niet heel van overtuigd. (Meer dan goed genoeg hoor, maar nu ook zeker niet wauw)
Ik kan het u al vertellen:
BMW i5: 655W, 1 subwoofer, 2 woofers, 7 tweeters en 7 mid-range
BMW 5: 1375W, 2 subwoofers die elk groter zijn dan die ene in de i5, 7 tweeters, 7 mid-range. en een beter processor

Is dus gewoon een heel andere klasse van audio-systeem.
https://www.bowerswilkins.com/nl-nl/about-us/collaborations/bmw.html

Ik kan het u al vertellen:
BMW i5: 655W, 1 subwoofer, 2 woofers, 7 tweeters en 7 mid-range
BMW 5: 1375W, 2 subwoofers die elk groter zijn dan die ene in de i5, 7 tweeters, 7 mid-range. en een beter processor

Is dus gewoon een heel andere klasse van audio-systeem.
https://www.bowerswilkins.com/nl-nl/about-us/collaborations/bmw.html
Dus die fancy B&W is gewoon niet meer te krijgen dan? Da’s wel een tegenvaller.

Zal wrs dan voor de i7 voorbehouden zijn ofzo.

Dus die fancy B&W is gewoon niet meer te krijgen dan? Da’s wel een tegenvaller.

Zal wrs dan voor de i7 voorbehouden zijn ofzo.
Toch niet op de i5. Geen idee of die 5-reeks op de B&W site over de nieuwe of de oude gaat...

Ik vind het wel vreemd dat die configurator daar altijd gewoon het merk zet ipv deftige specs.

Kia EV9 incoming!
Deed het deze week trouwens uitstekend in de 1000km test van Bjorn Nyland. 10h20 bij een temperatuur van -5 tot -2°C, en met een probleem met het preconditionen van de accu (dat is een bug in de navigatiesoftware die er wel uitgehaald zal worden).
Bij normale temperaturen schat ik dat die 30 minuten sneller gaat zijn, en dan is dat ondanks zijn grootte één van de snelste SUV's over lange afstand (de benchmark voor SUV's, de model Y, LR doet er 9h45 over)
De i5 M60 deed bij temperaturen boven het vriespunt trouwens 10h35 over, je zou dus kunnen stellen dat de EV9 sneller is dan de i5M6 :coolbrows:

Ik had hem eens zeer knap in config genomen en kwam op 120... Je staat er hier ook niet om gekend om kaal te pakken :tongue:
De grootste horde is altijd de vrouw overtuigen dat die opties ‘essentieel’ zijn :laugh:

Nu, die individual kleur zal het wrs niet worden. Ik lees dat dat best lastig in onderhoud is, en 4k voor de kleur alleen is degoutant.

De grootste horde is altijd de vrouw overtuigen dat die opties ‘essentieel’ zijn :laugh:

Nu, die individual kleur zal het wrs niet worden. Ik lees dat dat best lastig in onderhoud is, en 4k voor de kleur alleen is degoutant.
Ik herinner me dat TVR de Tuscan in première liet zien in een speciale dual-tone kleur die tussen purper en goud veranderde.
Dat was in 1999 al > £10000 voor dat kleurtje. Dan valt 4k€ nog mee :rofl: :rofl:

5eCDpGcWFnbbCNesA2jemeqA2Gqt2jhDnH3H9vf5yjo.jpg

Ik herinner me dat TVR de Tuscan in première liet zien in een speciale dual-tone kleur die tussen purper en goud veranderde.
Dat was in 1999 al > £10000 voor dat kleurtje. Dan valt 4k€ nog mee :rofl: :rofl:

5eCDpGcWFnbbCNesA2jemeqA2Gqt2jhDnH3H9vf5yjo.jpg
Die hebben dat toch gewoon op elk model? Zo geel/groen heb je die ook.
Ik denk niet dat ik ooit al een effen TVR gezien heb

Die hebben dat toch gewoon op elk model? Zo geel/groen heb je die ook.
Ik denk niet dat ik ooit al een effen TVR gezien heb
De standard reflex kleuren waren niet zo duur als die purper/goud kleur, want daar zaten dus echt goudschilfers in verwerkt.
En mijn schoonbroer zijn TVR Griffith is donkerblauw (en dat is de originele kleur), de TVR S van mijn nicht gewoon Racing Green.

De standard reflex kleuren waren niet zo duur als die purper/goud kleur, want daar zaten dus echt goudschilfers in verwerkt.
En mijn schoonbroer zijn TVR Griffith is donkerblauw (en dat is de originele kleur), de TVR S van mijn nicht gewoon Racing Green.
Dat ge 1 TVR in de familie hebt is al straf, laat staan 2 :D

Terug
Bovenaan