Welke wagen heb jij? Post your pics!

Ik zal mijn boekhouder eens het verschil in totale kost laten berekenen tussen een RR Sport en Taycan ST. Zal pas voor 2025 zijn
Ja goed de Taycan is financieel de betere keuze, not even close. Massa's van de fiscale voordelen voor hybrids zijn al aanzienlijk afgebouwd. Weinig nut om dat nog te nemen tenzij je die wagen perse wil en het er voor over hebt financieel.

Welke luchtverfrissers gebruiken jullie?

Ik heb een tijd little joe's gehad, waren opzich wel goed qua geur, maar de geur was snel weg.
Het is toch een leuke extra als je auto altijd een lekker geurtje heeft. Iemand aanraders?

Ik heb een tijd little joe's gehad, waren opzich wel goed qua geur, maar de geur was snel weg.
Het is toch een leuke extra als je auto altijd een lekker geurtje heeft. Iemand aanraders?

Meestal Scheetjes by Z3r0 soms ook wel eens Rituals hangt er vanaf of ik alleen in de auto zit of niet.

Absoluut never nooit iets.

Iedere zomer eens de ozonmachine in de wagen zetten kan je wagen geurloos houden zelfs over lange termijn. (tenzij je echt veel donker bier zuipt en fan bent van bonen en groene groenten)

Terug
Bovenaan