Welke wagen heb jij? Post your pics!

Zoals je zelf ook toegeeft 2 jaar geleden.

Bedankt om nog even naar die conversatie te linken, heerlijk leesvoer! Aanrader voor iedereen die soms wat Kendlitis heeft want het is echt smullen.

2 jaar na dato zegt hij overigens nog steeds dat vermogen niet belangrijk is terwijl @eniac nog steeds geen antwoord heeft gekregen op zijn eenvoudige vergelijking die hij toen stelde.

Terug on topic!

Gewoon allemaal een hybride met een B58 nemen jongens, dat ding is zo boterzacht dat je het niet eens merkt of het nu elektrisch of benzine is :coolbrows:

Gewoon allemaal een hybride met een B58 nemen jongens, dat ding is zo boterzacht dat je het niet eens merkt of het nu elektrisch of benzine is :coolbrows:

Als ze die powerplant in een 3 reeks zouden gooien, awel ja!

M340i? :unsure:

Dat elektrisch gedeelte verzint ge er dan maar zelf bij
Tax man says "No"
Taxman said elektrisch...
Dus i4 M50 geworden.
Boterzacht, en met de Hans Zimmer sounds zit ge in een bloedsnelle spacemachine.

Als het dan toch elektrisch moet zijn is de i4 samen met de Taycan zowat het beste (of minst slechte) naar rijplezier toe volgens het merendeel van de reviews, en moet ze naar wat ik er de eerste maand mee gereden hebben gelijk geven!

Taycan zal nog wel een stuk boven de i4 uitkomen, maar spijtig genoeg ook de prijs...

Zaterdag ga ik m'n nieuwe wagen afhalen CHR 2.0 GR sport première edition. :) tijd voor iets meer ruimte en comfort.

Iemand interesse in een GT 86? Prijs valt nog te onderhandelen ;) altijd goed onderhouden en sinds 2016(?) eigenaar en steeds tevreden over geweest maar wil nu iets meer comfort en ruimte.
Te Koop 86

Zaterdag ga ik m'n nieuwe wagen afhalen CHR 2.0 GR sport première edition. :)

Iemand interesse in een GT 86? Prijs valt nog te onderhandelen ;) altijd goed onderhouden en sinds 2016(?) eigenaar en steeds tevreden over geweest maar wil nu iets meer comfort en ruimte.
je hebt niet gelinkt naar de uwe? of is dat bewust?

Terug
Bovenaan