Welke wagen heb jij? Post your pics!

Zaterdag ga ik m'n nieuwe wagen afhalen CHR 2.0 GR sport première edition. :) tijd voor iets meer ruimte en comfort.

Iemand interesse in een GT 86? Prijs valt nog te onderhandelen ;) altijd goed onderhouden en sinds 2016(?) eigenaar en steeds tevreden over geweest maar wil nu iets meer comfort en ruimte.
Te Koop 86
Doet em niet weg jong, ik heb mijn in 2020 verkocht en soms toch spijt van.
Mijn oudste dochter (verkocht toen ze geboren is) zou dat nu ook geweldig hebben gevonden.

Doet em niet weg jong, ik heb mijn in 2020 verkocht en soms toch spijt van.
Mijn oudste dochter (verkocht toen ze geboren is) zou dat nu ook geweldig hebben gevonden.
3 wagens is een beetje veel van het goede, verzekering en tax betalen om buiten stil te staan vind ik een beetje zonde. Het is een goede fijne auto geweest en is het nog steeds, nooit problemen mee gehad.

Koop jij hem over? :p er kan gerust nog wat van de prijs af hoor. .😁

Did you say pictures?
NS6-1920.jpg

NS3-900.jpg

NS4-900.jpg

Ik doe mee.

Dit weekend was ik in Dusseldorf en ik stond voor de hotel lobby samen met de hoteltaxi. Great Britain's ultimate opposites haha.

IMG-8708.jpg

Toch nog is goed kunnen doorpensen op de autobahn :coolbrows:

IMG-1405.jpg

Hotel de medici toevallig?

Correct. Moest naar een beurs en zo toffe kamer genomen daar voor nog is Q-time met het vrouwke zonder baby. Het mocht wel eens. Pittige weken hier al gehad for tons of reasons dus nood aan decompressie :smile:
Da restaurant da ze daar hebben was ook best nice. De mensen waren gewoon minder enthousiast die op dat terras op het binnenplein zaten toen ik daar toekwam met al men geweld :biglaugh:

Edit: daar in de chique winkelbuurt waren ze alle supercars uit het verkeer aan het halen met zwaantjes. Allemaal motorkap open, controle op tuning etc. Ze zijn daar wel heel hard tegen de 'patsers' aan het vechten die daar zinloos met hun pops en bangs heen en terug rijden voor de coole uit te hangen. Niet slecht maar discussie over wat origineel is, da lijkt me ni evident. Had verhaal gelezen van iemand met een GT3 die zogezegd een aftermarket spoiler op zen porsche gezet had lol

Whats-App-Image-2024-09-11-at-17-35-08-6325514c.jpg

Men vrouw had nog ne foto genomen toen we net de grens over waren. ''Tmanneke is weer excited da we in Duitsland zijn'' :biglaugh:

Ik weet niet waarom en hoe simpel die gauge cluster ook is, ik vind die zeer aangenaam als die verlicht is. Ik vind da een mooie eenvoudige font en eenvoud siert I guess. Enkel hoogst noodzakelijke dingen erop en verder geen poespas.

Laatst bewerkt:
Ik zit hier met een probleem'ke geloof ik..

Gisteren naar La Zoute gereden en terug naar huis en paar keer aan de lichten opgetrokken met de wagen (991.2 Turbo S).
Normaal met die wagen krijg je ferme duw in de rug, echter had ik dit niet meer. Het was er wel nog, maar ik had precies het gevoel dat dit helemaal niet meer aanwezig was, desondanks hij al 3 tal weken stil stond (ja ja ik weet het, garage queen).

Probleem met de turbo's, te weinig bar? Kort gas geven, is nog steeds wel "explosief" en de je hoort duidelijk de turbo's zuigen en hijgen, maar het is precies dat er wat PK's en NM's zijn weggevlogen. Wagen heeft 25k gereden.

De vrouw zegt dat het tijd wordt om die 992.2 turbo S hybrid (die denkt dat er dan een cayenne ook voor haar dan klaar staat) te bestellen als hij er komt, maar persoonlijk ben ik nog best tevreden met de huidige.

Wat kan het probleem zijn? Drukverlies? Best eens is laten uitmeten?

Laatst bewerkt:
Heb je een OBD-scanner (iCarsoft of zo)?
Anders eens uitlezen op foutcodes, al zou je er normaal melding van moeten krijgen bij een probleem met turbodruk.
Ik lees garage queen, lang geleden dat je getankt hebt? Daar hoort 98 van een A-merk in uiteraard.
Anders eens een flesje octane booster of regenerator dat de boel kuist erdoor jagen.

Heb je een OBD-scanner (iCarsoft of zo)?
Anders eens uitlezen op foutcodes, al zou je er normaal melding van moeten krijgen bij een probleem met turbodruk.
Ik lees garage queen, lang geleden dat je getankt hebt? Daar hoort 98 van een A-merk in uiteraard.
Anders eens een flesje octane booster of regenerator dat de boel kuist erdoor jagen.
Nee ik had gisteren terug getankt. Ik tank altijd Shell 98.
Ja garage queen, omdat hij 3 weken stil stond en ik dus het trekkracht gevoel dus niet gewoon was geworden. Normaal als ik van de BMW in die wagen stap en je trekt door dan is het terug effe attentie, maar had ik niet meer.

Nee ik had gisteren terug getankt. Ik tank altijd Shell 98.
Ja garage queen, omdat hij 3 weken stil stond en ik dus het trekkracht gevoel dus niet gewoon was geworden. Normaal als ik van de BMW in die wagen stap en je trekt door dan is het terug effe attentie, maar had ik niet meer.
Was het enkel het gevoel dat weg was? Of had je je vrouw bv ook al even laten timen met de gsm om een idee te krijgen?
Ik heb soms ook wel dat ik ineens denk "huh", maar achteraf bekeken zal mijn interne g-force meter gewoon wat kapot zijn.

Was het enkel het gevoel dat weg was? Of had je je vrouw bv ook al even laten timen met de gsm om een idee te krijgen?
Ik heb soms ook wel dat ik ineens denk "huh", maar achteraf bekeken zal mijn interne g-force meter gewoon wat kapot zijn.
Laten timen? Hoe bedoel je? Momenteel puur op gevoel zijn we bezig he. Ik zien overal flitspalen man, niet normaal. Dus ik zit zelf op te trekken en ondertussen naar links, rechts, boven, en onder bekan te checken dat er geen flitsers zijn. Elke week zit er wel bekan een boete in de brievenbus XD

Terug
Bovenaan