Welke wagen heb jij? Post your pics!

Iemand die weet of je bij een BMW (G30 LCI) ergens de buitenspiegelverwarming kunt aan of uitzetten of dat dat automatisch zou moeten gebeuren? Vanmorgen gemerkt dat de spiegels dus bewazemd bleven gedurende de hele rit…

Dus ofwel is dat ook alweer kapot, ofwel heb ik dat per ongeluk ergens uitgezet…

Net zoals na het vervangen van men voorruit door Carglass de Gesture control niet meer werkt. Als ik dat wil laten nazien ben ik de auto weer een paar dagen kwijt for fuck sake.
Ik dénk dat ge uw achterruitverwarming moet aanzetten

Iemand die weet of je bij een BMW (G30 LCI) ergens de buitenspiegelverwarming kunt aan of uitzetten of dat dat automatisch zou moeten gebeuren? Vanmorgen gemerkt dat de spiegels dus bewazemd bleven gedurende de hele rit…

Dus ofwel is dat ook alweer kapot, ofwel heb ik dat per ongeluk ergens uitgezet…

Net zoals na het vervangen van men voorruit door Carglass de Gesture control niet meer werkt. Als ik dat wil laten nazien ben ik de auto weer een paar dagen kwijt for fuck sake.
Enkel automatisch bij mijn weten.

Nope dat werkte niet.

Ik dacht dat die rekening hield met de buitentemp.

Het zal wel weer naar de kloten zijn. :p
"Ja, we hebben gemeten dat ge ne km/u te rap rijdt PUUP PUUP PUUP We hebben gemeten dat ge uw handen niet aan uw stuur hebt!"

Maar eens uitmeten of elk elektronisch systeem nog contact heeft, dat is te moeilijk :p

Geluid valt toch wat tegen, maarja tegenwoordig klinken veel auto’s als stofzuigers met een opf.
Revven bij stilstand is beperkt maar op de baan klinkt dat toch lekker? Perfecte balans tussen mooi geluid en storende herrie. Hier vlakbij gaan enkele Antwerpse jongeren met hun GTIs met aftermarket uitlaat (of straight piped whatever meuk) altijd uit hun plaat en dat is ronduit belachelijk.

Revven bij stilstand is beperkt maar op de baan klinkt dat toch lekker? Perfecte balans tussen mooi geluid en storende herrie. Hier vlakbij gaan enkele Antwerpse jongeren met hun GTIs met aftermarket uitlaat (of straight piped whatever meuk) altijd uit hun plaat en dat is ronduit belachelijk.
Ik zeg nu ook niet dat heel de straat mij moet horen afkomen, maar het mocht toch wat luider.

Heb je onlangs de stand van uw buitenspiegels bijgestuurd? Staat deze nog op de rechtse spiegel om deze bv naar beneden te doen tilten in achteruit? Had onlangs ook zoiets voor..

IMG-1321.jpg

Uiteindelijk geen a45s gekocht, maar een rs3
Heel mooi! Nieuw of jonge tweedehands?
Beste is natuurlijk een pre OPF met DAZA motorcode maar die vind je bijna niet.
Zonder de sportuitlaat dan neem ik aan gezien je meer geluid wil?
Milltek is een optie dan maar wel duur. Of andere downpipe en sportcats maar dat is weer een gedoe als je naar de keuring moet.
Goedkoopste oplossing (mocht je een remap overwegen) is om de kleppen altijd open te laten zetten (zoals standaard in Dynamic mode).

Heel mooi! Nieuw of jonge tweedehands?
Beste is natuurlijk een pre OPF met DAZA motorcode maar die vind je bijna niet.
Zonder de sportuitlaat dan neem ik aan gezien je meer geluid wil?
Milltek is een optie dan maar wel duur. Of andere downpipe en sportcats maar dat is weer een gedoe als je naar de keuring moet.
Goedkoopste oplossing (mocht je een remap overwegen) is om de kleppen altijd open te laten zetten (zoals standaard in Dynamic mode).
Jonge 2dehands, met sportuitlaat.
Voorlopig ga ik het nog zo laten, er zit nog Audi garantie op tot 2027 en heeft nog zeer weinig km, dus eerst eens kijken of er geen problemen opduiken voor mijn garantie vervalt wegens modificaties.

Tweede wagen gekocht voor het gezin, zal voornamelijk mijn vrouw haar wagen zijn. Een oude XC70. De wagen heeft een coupé en een motor verwarmer. De spijkerbanden liggen er ook al op dus we zijn klaar voor de Zweedse winters. We zijn enkel nog aan het twijfelen om er nog extra lichten op te laten monteren.
DSC02242-1.jpg

Terug
Bovenaan