Welke wagen heb jij? Post your pics!

Tweede wagen gekocht voor het gezin, zal voornamelijk mijn vrouw haar wagen zijn. Een oude XC70. De wagen heeft een coupé en een motor verwarmer. De spijkerbanden liggen er ook al op dus we zijn klaar voor de Zweedse winters. We zijn enkel nog aan het twijfelen om er nog extra lichten op te laten monteren.
DSC02242-1.jpg
Wat is een coupé? In mijn autowoordenboek is dat een carrosserie vorm.

Tweede wagen gekocht voor het gezin, zal voornamelijk mijn vrouw haar wagen zijn. Een oude XC70. De wagen heeft een coupé en een motor verwarmer. De spijkerbanden liggen er ook al op dus we zijn klaar voor de Zweedse winters. We zijn enkel nog aan het twijfelen om er nog extra lichten op te laten monteren.
DSC02242-1.jpg
Altijd extreem vette bakken gevonden. Zeker als hij ook moet doen voor wat hij gebouwd is

Nu ik wat filmpjes gezien heb van de M5 Touring ben ik toch weer aant twijfelen (thanks Weedjunk).

Toch is horen bij de dealer.
M5 Config
Nog wel schone spec zo.

Toch echt wel meer iets voor mij als daily dan die Range Rover :crazy:

Nu ik wat filmpjes gezien heb van de M5 Touring ben ik toch weer aant twijfelen (thanks Weedjunk).

Toch is horen bij de dealer.
M5 Config
Nog wel schone spec zo.

Toch echt wel meer iets voor mij als daily dan die Range Rover :crazy:
Veel geld voor iets wat je dagelijks ziet rijden als bedrijfswagen om eerlijk te zijn (heb het enkel over de looks uiteraard)

Veel geld voor iets wat je dagelijks ziet rijden als bedrijfswagen om eerlijk te zijn (heb het enkel over de looks uiteraard)
Een daily hoeft niet op te vallen. Doe maar discretie :wink:
Mijn AMG was hyper luid maar complete debadge. Hou wel van dat 'sleeper' gehalte.

Krijg binnenkort eentje mee van BMW (zal wel de berline zijn).
Ben is benieuwd hoe hard ik mij ga storen aan het gewicht hehe.

Een daily hoeft niet op te vallen. Doe maar discretie :wink:
Mijn AMG was hyper luid maar complete debadge. Hou wel van dat 'sleeper' gehalte.

Krijg binnenkort eentje mee van BMW (zal wel de berline zijn).
Ben is benieuwd hoe hard ik mij ga storen aan het gewicht hehe.
Gewicht gaat nog het minste van uw zorgen zijn. De verplichte rijhulpsystemen daarentegen :P

Gewicht gaat nog het minste van uw zorgen zijn. De verplichte rijhulpsystemen daarentegen :p

Je kan de automatische piep bij overschrijden snelheid uitzetten via shortcut op stuurwiel (limiter knop enkele seconden ingedrukt houden), ipv via dat menu. Zou het best direct er uit laten coderen :)

Even een flashback voor wie al op TNG-mobiliteit actief was. Na bijna 18 jaar in mijn bezit, maar geboren in 1986, mijn oude funcar nog eens buitengehaald voor zijn laatste trip van 2024. Volgende week groot onderhoud en dan weer de garage in tot de lente.

190e1.jpeg
190e2.jpeg

Terug
Bovenaan