Welke wagen heb jij? Post your pics!

Exige is nochtans leuker voor zoiets dan een Touring lijkt me. Pak unieker.

GT3 is cool maar is uiteindelijk maar een Carrera met wat performance parts erop gevezen he.
Alleszins ben ik wel blij. Stond daar wel weer een RS mijn ogen uit te steken en men vrouw: ''dat was toch die die je initieel ging nemen? Die is wel cool zeg, waarom heb je nu geen spoiler?''

BECAUSE BABY AND BACKSEAT, THX FOR REMINDING ME SCHATJE :laugh:

Addendum: ik denk dat ik wel 1 van de enige mannen ooit ben die een GT3 koopt en dan hoort van zijn vrouw ''zo fijn dat je voor het gezin kiest'' (cfr. ik ging initieel voor een RS maar waren geen PTS slots meer dus ik skip tot .2 of whatever comes next als het me dan nog aanstaat. Wou niet zoveel geld aan een RS geven als die niet 100% in de kleur naar keuze kon. racing yellow of aubergine PTS ftw)

Exige is nochtans leuker voor zoiets dan een Touring lijkt me. Pak unieker.

GT3 is cool maar is uiteindelijk maar een Carrera met wat performance parts erop gevezen he.
Alleszins ben ik wel blij. Stond daar wel weer een RS mijn ogen uit te steken en men vrouw: ''dat was toch die die je initieel ging nemen? Die is wel cool zeg, waarom heb je nu geen spoiler?''

BECAUSE BABY AND BACKSEAT, THX FOR REMINDING ME SCHATJE :laugh:

Addendum: ik denk dat ik wel 1 van de enige mannen ooit ben die een GT3 koopt en dan hoort van zijn vrouw ''zo fijn dat je voor het gezin kiest'' (cfr. ik ging initieel voor een RS maar waren geen PTS slots meer dus ik skip tot .2 of whatever comes next als het me dan nog aanstaat. Wou niet zoveel geld aan een RS geven als die niet 100% in de kleur naar keuze kon. racing yellow of aubergine PTS ftw)
Ge vergeet de Alfa...

Doet me eraan denken: een kameraad van mij is een Citroën SM aan het restaureren. Ligt een V6 van Maserati in, hydraulische vering.. Echt een coole wagen :)

gelijk wat ge nam, sowieso een knappe keuze @Nijntje
Hoe snel heb je hem dan nu? of is het eerder 'hoe lang moet je wachten?' naar uw gevoel?
Welja juli al. Dat is dus echt bij de eerste uitleveringen eigenlijk. Vrij vroeg in de cyclus. Heb nu pas de eerste uitgeleverd weten worden in NL en BE. Ik klaag niet. RS slot was juni geweest dus heb daar wat geduwd, anders moest ik voor de touring wachten tot december en is wonder boven wonder gelukt :)

Mijne is er plots al, ik had eerst als voorziene datum gekregen eind juni begin juli... Ondertussen is de garage gesloten (alé tis te zeggen verhuisd naar een andere garage), en we hadden daarmee afgesproken om hem een maand of 2 te laten staan, met al die werken in t straat hier. Alles moeten beginnen regelen nu ineens.

Ik dacht dus eind september ofzo...

Amaai dat is toch echt niet te doen?
Zo hun afspraken niet nakomen

Kan je hem niet weigeren ofzo?

Waarom weigeren?
Is wss lastig, maar uiteindelijk doen ze niets fouts.

Indien particulier: levertermijn is een uiterste datum, mag dus steeds vroeger.
Indien met ondernemingsnummer: levertermijn is louter indicatief.

Ik heb nog geen contact opgenomen wegens feestdag, enkel nog maar een mail binnen gehad dat hij er is. Er was idd afgesproken dat ie max 2 maand langs kant kon worden gezet (optioneel), maar begin van deze maand dus ook een mail gehad dat de garage werd overgenomen. Maar ik denk dat ik hem wel binnenkort ga gaan afhalen. Het enigste ambetante is dus het stof in de straat door de werken, en dat we onze auto verder moeten zetten. De werken vorderen hier niet 100% hoe het moet. Maar ergens wil ik hem dus wel al hebben hoor... Eerst nog verzekering etc. in orde brengen uiteraard. Ik had hem dus gewoon later verwacht, geen ramp dus, ga niet op groot verlof ofzo dusja.

Nog een vraagje, ik zie net dat mijn factuur die ik moet betalen een extra kost heeft van 349, wat toevallig overeen komt met dat (verplichte) leveringspack.

Kunnen ze dat alsnog aanrekenen wanneer ik overeen gekomen ben met de verkoper (vorige garage) dat we dat niet moesten betalen, en het zwart op wit op mijn bestelbon staat? Staat wel degelijk min dat bedrag op mijn bestelbon, en voorschot is betaald op basis van die bestelbon. Is dat sluitend?

Nog een vraagje, ik zie net dat mijn factuur die ik moet betalen een extra kost heeft van 349, wat toevallig overeen komt met dat (verplichte) leveringspack.

Kunnen ze dat alsnog aanrekenen wanneer ik overeen gekomen ben met de verkoper (vorige garage) dat we dat niet moesten betalen, en het zwart op wit op mijn bestelbon staat? Staat wel degelijk min dat bedrag op mijn bestelbon, en voorschot is betaald op basis van die bestelbon. Is dat sluitend?
Maandag contacteren hierover.
Lijkt me dat dit bij elk document standaard aan staat en men het (opnieuw) is vergeten uitvinken.

Als het een particuliere aankoop is, dan is de prijs van bestelbon bindend.
Indien met ondernemingsnummer, dan mogen ze de prijs indexeren (maar quasi niemand doet dat)

Maandag contacteren hierover.
Lijkt me dat dit bij elk document standaard aan staat en men het (opnieuw) is vergeten uitvinken.

Als het een particuliere aankoop is, dan is de prijs van bestelbon bindend.
Indien met ondernemingsnummer, dan mogen ze de prijs indexeren (maar quasi niemand doet dat)
FYI. Prijs indexaties zijn heel vaak voorgekomen een tijdje terug toen de levertermijnen richting een jaar en meer was.

Terug
Bovenaan