Welke wagen heb jij? Post your pics!

• Dynamic Radar Cruise Control (DRCC):
    Maintains a set distance from the vehicle in front, even when traffic slows down.
Da’s de adaptive cruise control, die van merk tot merk verschilt. In de meeste gevallen is die tegenwoordig deftig genoeg om vlot te gebruiken.
  • Lane Tracing Assist (LTA):
    Helps the driver stay within the lane, especially helpful on highways and in curves.
Die stuurt zelf om de auto in het midden van de rijstrook te houden. In sommige gevallen zijn ze ook in staat om de rand van de rijbaan te volgen als er geen rijstroken zijn.
  • Lane Departure Alert (LDA) with Lane Keeping Assist:
    Warns the driver if the vehicle starts to drift out of its lane and provides gentle steering assistanc
In tegenstelling tot lane assist gaat deze niet constant sturen om in het midden van de rijstrook te blijven. Hij gaat wel (in de meeste auto’s toch) een snok aan het stuur geven als je de rijstrook verlaat. Als je aan het rijden bent en je hebt je stuur deftig vast, kan je dat gewoon overwinnen. Als je echter in slaap gevallen zou zijn gaat die wel degelijk kunnen voorkomen dat je de rijstrook verlaat (al is dat niet 100% zeker).

Ik rijd al meer dan 5 jaar met die functies vaak op, en ik vind dat ontspannend in druk verkeer. Het enige wat mij nog tegensteekt is die één keer op een jaar dat de emergency braking een situatie verkeerd interpreteert en alles dicht smijt, maar dat zit standaard op alle nieuwe auto’s en is niet uit te schakelen.

Maandag wordt de GT3 in de garage voorbereid op levering en kan hem woensdag ophalen! Gaat wel eerst nog met de trailer naar de wrapper maar kan dan toch al is de spec gaan checken en wat fotos posten. Ben benieuwd. Aftellen!

Maandag wordt de GT3 in de garage voorbereid op levering en kan hem woensdag ophalen! Gaat wel eerst nog met de trailer naar de wrapper maar kan dan toch al is de spec gaan checken en wat fotos posten. Ben benieuwd. Aftellen!
Kunnen we er geen BG uitstap van maken? En iedereen een proefritje? Ge gaat wel kunnen stoefen enz dat em zalig rijdt en er vies shtijl uitziet, maar gaan we het wel geloven, als we het niet kunnen zien met ons eigen ogen?

Kunnen we er geen BG uitstap van maken? En iedereen een proefritje? Ge gaat wel kunnen stoefen enz dat em zalig rijdt en er vies shtijl uitziet, maar gaan we het wel geloven, als we het niet kunnen zien met ons eigen ogen?
Goed idee, ik wil gerust voor mijn eigen benzine betalen voor het proefritje

edit: mijn verlof is goedgekeurd voor woensdag!
:p

Laatst bewerkt:
Is pas maandag bij de dealer, woensdag naar de wrapper :)
Met beetje geluk vandaag nog levering in dealership maar zou me verbazen.

Is pas maandag bij de dealer, woensdag naar de wrapper :)
Met beetje geluk vandaag nog levering in dealership maar zou me verbazen.
Is dat wat ze u gezegd hebben? Die staat al sinds gisteren bij de dealer en half het forum hier heeft er al stiekem een proefrit mee gedaan. :unsure:

Is dat zo een groene Porsche met gele remblokken ?
Denk dat ik die dan al zien rijden heb …is uw plaat soms HERSAN ? ;)

(Vind eerlijk gezegd de kleur wat tegenvallen , op uw Renders ziet het er beter uit . ;) )

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan