BIV €1200 en rijtaks €1000 dacht ik. Valt nog goed mee imo.Lekkere bak!
Wat is de BIV / rijtaks op zo een bommetje?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BIV €1200 en rijtaks €1000 dacht ik. Valt nog goed mee imo.Lekkere bak!
Wat is de BIV / rijtaks op zo een bommetje?
Ook een optie :Ik vind het beide mooi. Voorlopig laat ik het zo, misschien volgend jaar als ik van winter terug naar deze wissel, we zien wel.
Op mijn wintervelgen zitten WEL BMW centercaps![]()
Nee, dan verkies ik toch de OEM look badges.Ook een optie :
https://www.bol.com/nl/nl/p/bmw-naa...ts.product-tile-9300000019194402.ProductTitle
Ik had ze op m'n G31 op velgen in gunmetal en bluestone koetswerk.
Leuk bakje, eens wat anders dan al die 2tonners die hier passeren.Hier ook eens mijn nieuwste, oude (bouwjaar 1997) aanwinst posten:
Import uit NL, er was nog wat plaats om hem veilig te zetten.
Ligt lekker op de weg en gaat best vlot voor 'slechts' 120pk.
Mogen de kinderen deze zomer ook mee op pad gaan.
Prachtige wagen, congrats! Hoeveel km heeft ie? B58 is echt een genot om te rijdenHeel lang kunnen uitstellen om een tweede wagen te kopen maar de laatste tijd werd het toch wat te moeilijk om te regelen met slechts 1 wagen.
Aangezien we al een elektrische hebben, wilde ik nog een leuke benzine, liefst met redelijk wat ruimte om op reis te gaan dus sowieso een break. En de BMW 5 serie is altijd onze favoriet geweest (tot de G60/61 that is) dus kwam ik bij de 540i touring uit.
Niet te vinden in België dus op Mobile.de enkele weken rondgekeken en in Frankfurt bij BMW Dreieich (impressionante garage, to say the least) een G31 LCI 540i Touring gaan bekijken en toegehapt.
En daarnet gaan ophalenDie Duitse export platen staan hem ook wel super
dat mocht dus een stuk minder, maar bon, qua zicht is het wel mooi.Het blijven toch leuke auto's!
Het was eerder de keuze tussen een supra en een alpine. De meeste 718’s zijn cabrio’s, als daily lijkt mij dat niet ideaal met een stoffen dakje. En de coupe’s zijn bijna allemaal grijs of zwart, niet zo mijn ding. Ik moet wel zeggen dat ik geen testrit heb gedaan met een 718.Mooi en uniek!
Vanwaar de keuze voor de Alpine ipv de 718?
Er is wel een misvatting dat een 718 een Softtop is. Dat dak is eigenlijk een groot stuk hardtop met een klein stukje "flexibel" achteraan.Het was eerder de keuze tussen een supra en een alpine. De meeste 718’s zijn cabrio’s, als daily lijkt mij dat niet ideaal met een stoffen dakje. En de coupe’s zijn bijna allemaal grijs of zwart, niet zo mijn ding. Ik moet wel zeggen dat ik geen testrit heb gedaan met een 718.
Enkel met een supra en een Alpine gereden. De Alpine vond ik leuker om te rijden en de zichtbaarheid naar buiten is ook een stuk beter.
Goede keuze, sowieso.Het was eerder de keuze tussen een supra en een alpine. De meeste 718’s zijn cabrio’s, als daily lijkt mij dat niet ideaal met een stoffen dakje. En de coupe’s zijn bijna allemaal grijs of zwart, niet zo mijn ding. Ik moet wel zeggen dat ik geen testrit heb gedaan met een 718.
Enkel met een supra en een Alpine gereden. De Alpine vond ik leuker om te rijden en de zichtbaarheid naar buiten is ook een stuk beter.

Er is wel een misvatting dat een 718 een Softtop is. Dat dak is eigenlijk een groot stuk hardtop met een klein stukje "flexibel" achteraan.
Maar een A110 moet daar niet voor onder doen eigenlijk. Is het een gewone/GT/GTS/alle speciale versies die ze hebben?
Apart en toch ook weer niet.Leuk bakje, eens wat anders dan al die 2tonners die hier passeren.
Zit best wel nog wat aparte techniek op ook blijkbaar, zoals de ophanging is toch iets speciaals.