Ach als je uw maag een beetje traint blijft alles eeuwig goed.
De reden waarom curry's bestaan

Vlees dat niet meer goed was kan je toch nog opeten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach als je uw maag een beetje traint blijft alles eeuwig goed.

Zo zaten we 3 jaar geleden bij de oma met Pasen gekookte eieren te eten met de familie, en wat peper en zout erop natuurlijk.Een vervaldatum is wettelijk verplicht. Ik ken iemand die honing maakt, en die moet er ook een datum van 2 jaar in de toekomst opzetten, hoewel honing volgens hem ook “eeuwig” goed blijft (indien niet vervuild uiteraard).
Ik dacht dat dit eerder aan de barrière-eigenschappen lag, en de smaak van het water niet kan gegarandeerd worden omdat zo'n fles niet 100% alle gassen tegenhoudt uit de omgeving.Er staat zelfs een vervaldatum op plastic flessen water. Naar het schijnt omdat plastic na verloop van tijd micropartikels zou afgeven aan het water.
Honing vervalt effectief niet. Ze hebben honing gevonden in graf in Egypte (dus een 2000-5000 jaar oud), en die was nog gewoon eetbaar.Een vervaldatum is wettelijk verplicht. Ik ken iemand die honing maakt, en die moet er ook een datum van 2 jaar in de toekomst opzetten, hoewel honing volgens hem ook “eeuwig” goed blijft (indien niet vervuild uiteraard).
Maar was hij lekker?Honing vervalt effectief niet. Ze hebben honing gevonden in graf in Egypte (dus een 2000-5000 jaar oud), en die was nog gewoon eetbaar
was ook op een episode met zo’n programma over gezondheid met Danira. Dan hebben ze ook ze oproep gedaan voor mensen die oude conserves hadden en een chef heeft die dan bereid. Conclusie was dat het vooral smaak is dat je verliest.De zon is zo luid dat als geluid zich in de ruimte zou kunnen voortbewegen dat het volume van de zon hier op aarde +- 100 decibel zou bedragen. Iets minder afhankelijk van de stand van de aarde t.o.v. de zon. Dus stel u voor, 24/7 geluid met hetzelfde volume als een drilboor.
Nu snap ik waarom mensen een zonnesteek krijgen wanneer ze te lang in de zon rondlopen, die koppijn is een gevolg van dat geluidDe zon is zo luid dat als geluid zich in de ruimte zou kunnen voortbewegen dat het volume van de zon hier op aarde +- 100 decibel zou bedragen. Iets minder afhankelijk van de stand van de aarde t.o.v. de zon. Dus stel u voor, 24/7 geluid met hetzelfde volume als een drilboor.

Maar.. hoe is die meteoriet dan verdwenen? Opgebrand?-De achterkant van de meteoriet die de dinosaurussen uitroeide zat ongeveer op dezelfde hoogte als de intercontinentale vluchten wanneer de onderkant de aardkorst raakte.
Volgende keer als je ooit nog een vlieger ziet moet je u da eens proberen voor te stellen....
Eens gezien in the good doctor, maar had er geen idee van dat het echt ook konDat men geschubde vissenhuid kan gebruiken als skingraft voor extreme brandwonden. Na een tijd wordt die volledig overgenomen door lichaamseigen cellen.
![]()

Dat is tenminste een nuttig weetje: de volgende keer dat mijn partner mij nen aap noemt kan ik beargumenteren dat dat niet kan.Wist je dat apen hun korte termijngeheugen ettelijke malen beter is dan die van de mens?
Iets met sneller de gevaren in de natuur mentaal opnemen.
Een foekepot bedoelt ge?Er bestaan instrumenten die de meeste zwammers interessant zouden vinden vanwege de dubbelzinnige bewegingen die men moet maken om het instrument te bespelen.
... Coca Cola en Pepsi exact hetzelfde smaken als je Coca Cola koud drinkt en Pepsi warm. Pepsi is uitgevonden geweest voor er frigo's bestonden, dus moest het warm gedronken worden. Coca Cola werd pas uitgevonden na de komst van commerciële frigo's en werd dus koud gedronken.
Coca cola werd al in de 19e eeuw uitgevonden, Pepsi in de 20ste eeuw.Whut? Iemand die dit kan testen en bevestigen?![]()
Pepsi-Cola werd in het begin van de jaren 1890-1899 in New Bern (North Carolina) ontwikkeld door apotheker Caleb Bradham.Coca cola werd al in de 19e eeuw uitgevonden, Pepsi in de 20ste eeuw.
En no way dat Coca Cola (koud) en Pepsi (warm) hetzelfde smaken. Zitten teveel verschillen tussen. En gewoon al het feit dat het ene koud en het andere warm is, doet het anders smaken, natuurlijk.