Is nog altijd heel jong hé (23 jaar). Binnen een jaar of 2 gaan we meer weten.In mijn ogen een renner die overschat wordt.
G-W was fenomenaal.
Heeft daarna ook nog mooie sprints gewonnen. Maar toch allemaal vanuit een positie van geen super zware wedstrijd of moeilijke positionering.
Die rit in de giro was vooral zot dat hij daar geraakt was, maar dan was het nog zuiver MVDP afhouden want daarna waren het klimmers zoals een Kelderman of Carapaz.
Heeft toch een interessant profiel: snel aan de meet én toch best wel al wat inhoud.
Won niet alleen G-W, maar werd ook 5e in de E3. En daarna een rit winnen in zijn 1ste GT. Zoals je zegt, vooral knap dat hij daar nog zat. Dat laatste is belangrijk. Heeft dat dit seizoen niet kunnen tonen. Volgend jaar wordt een belangrijk seizoen.
Ik weet niet of Wanty nu de ploeg is om er alles uit te krijgen... Ik vermoed dat hij ook nog vaak heen en weer gaat tussen hier en Afrika. Misschien zou het ook beter zijn voor hem om zich ergens definitief te vestigen in Monaco, Andorra, ...