En wat is dan de definitie van zo een influencende aandachtshoer voor u?Ik zou toch wel de naam influencer willen cancelen, de oude benaming van aandachtshoer was beter.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wat is dan de definitie van zo een influencende aandachtshoer voor u?Ik zou toch wel de naam influencer willen cancelen, de oude benaming van aandachtshoer was beter.
En wat is dan de definitie van zo een influencende aandachtshoer voor u?
aandachtshoer - WikiWoordenboek
nl.wiktionary.org

Colorism: A practice of discrimination by which those with lighter skin are treated more favorably than those with darker skin. This practice is a product of racism in the United States, in that it upholds the white standards of beauty and benefits white people in the institutions of oppression (media, medical world, etc.).
Slavery
Slaves with lighter skin are assigned domestic tasks while slaves with darker skin were forced to work outside in the fields, doing much more grueling tasks. Lighter-skinned slaves were favored because they were often the product of a slave owner raping a slave, thus creating a lighter-skinned child.
The Paper Bag Test
In the 19th and 20th century, the "paper bag test" was often utilized in black spaces and in hiring of black people. If someone was the same color as or lighter-skinned than a paper bag, they would be allowed into the space/considered for hire. If they were any darker than a paper bag, they would not.
Hiring Practices
Skin tone was often the most important factor in applying for work as a person of color in the mid-20th century. Light skin was often reported on a resume ahead of any other information or experience.
Niet elke aandachtshoer is een influencer maar elke infuencer is wel een...Moet niet elke influencer per definitie een aandachtshoer zijn?![]()

Aandachtshoer.Niet elke aandachtshoer is een influencer maar elke infuencer is wel een...
![]()
uw standpunt is hier ook algemeen geweten he. Heel veel "angry white men"-gehalte. Niks tegen in te brengen, met wat ik ook afkom.En welke argumenten heb jij om dit te staven?
Ik zie woke idioten islamofobie schreeuwen terwijl een ideologie met gevaarlijke extremen opmars maakt en leerkrachten in Frankrijk, het land van de verlichting, aan zelfcensuur doen.
Ik zie kinderen die hormonenkuren krijgen om hun puberteit uit te stellen, een procedure die ik zou vergelijken met een lobotomie (waarvoor men ooit ook de Nobelprijs Geneeskunde heeft uitgerijkt).
Ik zie mensen die anderen héél hun leven willen vernietigen omwille van één foute uitspraak, een moderne schandpaal/brandstapel. Voorbeelden legio in deze thread.
Woke zijn lijkt mij niet meteen gelijk te stellen met vooruitgang. Integendeel.
Gaan de 10 pagina's daarover? Ik zie een bende boomers die muggenziften over de gevallen her en der maar het grote plaatje niet willen zien, want het komt hen niet goed uit.Dan zou ik je toch aanraden om het topic nog eens te lezen. Want zo goed als iedereen hier zegt wat ji ook zegt. Terwijl je ze nochtans "boomers" noemt die het niet snappen.
Moet niet elke influencer per definitie een aandachtshoer zijn?![]()
Vind ik toch maar heel bedenkelijk... Ik zou niet weten waarom elke influencer een aandachtshoer moet zijn. Ook niet elke pr-verantwoordelijke, woordvoerder of bedenker/uitvoerder van reclamecampagnes moet 'n aandachtshoer zijn?Aandachtshoer.
Ik maak er een punt van om problemen te benoemen.
Uiteindelijk 'influenced' iedereen wel iemand. Maar soms heb ik wel het gevoel dat er nogal een harde focus ligtTis de vraag wat uw definitie is van een influencer he.
Iemand die gerechten post met recept en 100 volgers? Of dezelfde met 50.000 volgers?
Of iemand die tutorials geeft in calesthenics met 20.000 volgers?
Een Thai die dagelijks filmpkes maakt om Thais te leren?
Influencers genereren geld door aandacht voor hun persoon te koppelen aan reclame. Als dat uw job is, ben je een aandachtshoer, en dat is niet eens een waardeoordeel (toch niet a priori, voor mij persoonlijk kunnen ze de boom in).Vind ik toch maar heel bedenkelijk... Ik zou niet weten waarom elke influencer een aandachtshoer moet zijn. Ook niet elke pr-verantwoordelijke, woordvoerder of bedenker/uitvoerder van reclamecampagnes moet 'n aandachtshoer zijn?
doodsbedreigingen, aanzetten tot zelfmoord en andere zaken zijn extreme uitzonderingen? Ooit op het internet geweest? Ooit een multiplayer spel gespeeld ?Typisch. Je kunt algemeen praten, maar dan moeten ze steeds afkomen met een paar extreme uitzonderingen. Nee Loser, die niet. Die mogen ze oppakken.
Influencers genereren geld door aandacht voor hun persoon te koppelen aan reclame. Als dat uw job is, ben je een aandachtshoer, en dat is niet eens een waardeoordeel (toch niet a priori, voor mij persoonlijk kunnen ze de boom in).
@Strijkijzer mag dan wel terugkrabbelen, ongetwijfeld uit schrik om gecanceld te worden op BG, ik blijf bij mijn stelling als de bittere ernst die het is.
Iemand die in zijn vrije tijd tutorials maakt valt daar obviously niet onder.
doodsbedreigingen, aanzetten tot zelfmoord en andere zaken zijn extreme uitzonderingen? Ooit op het internet geweest? Ooit een multiplayer spel gespeeld ?

Echt eh, 50% van de keren dat ik inlog in overwatch krijg ik een bericht dat iemand geband is wegens een report.Ah good old call of duty times.![]()
Echt eh, 50% van de keren dat ik inlog in overwatch krijg ik een bericht dat iemand geband is wegens een report.

Ik heb helemaal nergens schrik voor maar van mijn kant waren het effectief gewoon wat onnozele grapjes.Influencers genereren geld door aandacht voor hun persoon te koppelen aan reclame. Als dat uw job is, ben je een aandachtshoer, en dat is niet eens een waardeoordeel (toch niet a priori, voor mij persoonlijk kunnen ze de boom in).
@Strijkijzer mag dan wel terugkrabbelen, ongetwijfeld uit schrik om gecanceld te worden op BG, ik blijf bij mijn stelling als de bittere ernst die het is.
Iemand die in zijn vrije tijd tutorials maakt valt daar obviously niet onder.
Waar spreek ik over influencende aandachtshoer. Als ik er niet over spreek kan ik niemand het label opplakken he.Dat was de vraag niet er staat duidelijk influencende bij en de vraag is wanneer jij iemand het label van influencende aandachtshoer opplakt.