Zelf de OS bezoeken

Ga je op bezoek naar de OS

• Ja, meerdere keren

Stemmen: 6 14,0%
  • Ja , een keer

Stemmen: 10 23,3%
  • Ik mag zelf meedoen (atleet / omkadering)

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, ik wilde wel maar de ticketprijs is te hoog / uitverkocht /...

Stemmen: 12 27,9%
  • Nee, OS wat is dat ?

Stemmen: 1 2,3%
  • Nee, ik ga liever zelf op vakantie

Stemmen: 14 32,6%

• Totaal aantal stemmers
    43

Obi Wan Kenobi

Well-known member
Zijn er mensen die de OS gaan bezoeken ?

Ervaringen zijn dan hier misschien leuk om te delen.
Ik had zelf graag geweest

Maar de ticketprijs voor atletiek (avond sessies) was me persoonlijk net iets te duur voor wat ik graag wilde zien (ivg met bvb. afgelopen WK) of het was al uitverkocht (baanwielrennen).

Ga de rugby sevens kijken en Vrouwenbasket relatief schappelijke prijzen atletiek, zwemmen, ... was wel echt schijteduur, rugby etc is echt de prijs van een cocktail in een cocktailbar in België... .

Komende twee OS ver weg en wou het wel is gezien hebben dus dacht ale vooruit.

Gekeken voor de atletiek maar die prijzen waren niet normaal duur. Ik weet niet meer juist hoeveel want ik was echt bij de eerste maar direct besloten om toch maar niet te gaan.

Heb mij tickets gekocht voor de sessie die ik wilde zien voor het gewichtheffen. Had een jaar terug gekeken en toen waren de tickets effenaan uitverkocht maar nu gezien dat er terug beschikbaar waren, in alle prijsklassen (€24, €64, €125, €180) dus mij vlug eentje gekocht. Er is op die dag nog een sessie die ik heel graag wilde zien van de mannen maar niet direct gekocht en enkel de duurste waren nog beschikbaar en da's mij toch net iets teveel. Ik hoop nog op een last minute koopje.

Er was een tijdlang sprake dat gewichtheffen geen deel meer zou uitmaken van de OS vanaf 2028 door de vele drugssancties in de sport de 'laatste' jaren, dus het idee speelde al langer in mijn hoofd om te gaan kijken aangezien het toch zo dichtbij is. Ondertussen hebben ze hun plaatsje teruggekregen voor 2028 maar lijkt me toch plezant om eens mee te maken. Ben benieuwd!

Indien je het kan betalen; verlof kan pakken én sportfan bent, is dit een gouden mogelijkheid en moet je gaan imo, tenzij je een hekel hebt aan Frankrijk.
In de afgelopen 52j, drie OS dicht bij huis.
De eerstvolgende in Europa zal 2044 of 2048 zijn en evengoed liggen die ergens in Italië.
Tegen die tijd is gans dit forum in de 50j en ouder en zitten we liever in onze zetel met een goei pint te roepen naar die atleten dat ze het beter moeten doen.

Zelf was ik te snel met verlof pakken begin dit jaar.
Het gymnastiek stond hoog op mijn lijstje, tezamen met het TT wielrennen.

Ik ga volgend weekend naar basket in Lille. Griekenland Canada.

Begin augustus een weekend Parijs, en een hoop random sporten. Pingpong, boogschieten, boxen etc. Gewoon ervan genieten.

En mijn madam wordt dat weekend 40 dus gaan wsl nog goed vieren daar ook.

Ik ben de uil die gekozen heeft voor voetbal op de OS. In de hoop van iets van toekomstige, jonge talenten aan het werk te zien. Hebben uiteindelijk de top affiche Paraguay - Israël toegekend gekregen. Ik heb veel goesting om gewoon niet te gaan eigenlijk.

Hier ook tickets kunnen kopen in de allereerste wave. Beetje op goed geluk een sessie vrouwenbasket (twee groepswedstrijden) gekozen, in de hoop dat we de Belgian Cats konden zien, en jawel, België-Japan gaan we zien. Dan ook nog tickets voor beide halve finales mannenhockey, hopelijk met de Red Lions er nog bij!

Eergisteren nog België-USA vrouwenbasket kunnen bestellen voor vijf man, aan 40 euro per ticket, in Rijsel dus gewoon 's avonds vertrekken met de wagen en 's nachts terug. Zelfs geen verlof voor moeten pakken :D .

Iemand eventueel interesse in Handbal in Lille op 06/08 21u30?
Heb 2 tickets, 50 euro elk.

Vandaag richting Parijs voor het voetbal. Spanje - Oezbekistan. :)
Volgende week nog mannenbasket, atletiek en de wegrit.

Ben in 2012 ook een week naar Londen geweest, en kan het enkel maar aanraden. De sfeer op een olympische spelen echt uniek. En dat zeg ik als iemand die in zijn leven al veel sportwedstrijden heeft bezocht.

Er zijn nog wel redelijk wat tickets te koop op het resel platform van de olympics. Sommige disciplines belachelijk duur, andere vallen zeer goed mee.

Eergisteren nog België-USA vrouwenbasket kunnen bestellen voor vijf man, aan 40 euro per ticket, in Rijsel dus gewoon 's avonds vertrekken met de wagen en 's nachts terug. Zelfs geen verlof voor moeten pakken :D .
ik ga ook :). Misschien ga ik zelfs gewoon met de fiets, iemand anders zou me dan terug naar huis voeren.

50 euro per ticket betaald, zit wel op een slechte plaats (achter een van de baskets, redelijk hoog in het stadion. Wel een onvergetelijk zoon-papa momentje, denk ik.

(zoon speelt zelf basket in Ieper, wordt getraind door een ex Belgian Cat en Emma Meesseman komt enkele keren per jaar langs, dus hij gaat er hard in op :))

Ik ga volgend weekend naar basket in Lille. Griekenland Canada.

Begin augustus een weekend Parijs, en een hoop random sporten. Pingpong, boogschieten, boxen etc. Gewoon ervan genieten.

En mijn madam wordt dat weekend 40 dus gaan wsl nog goed vieren daar ook.
Ik ga ook daar zien. Aangezien het waarschijnlijk once in a lifetime is, heb ik ook tickets voor de andere 2 sessies op zaterdag genomen. En zoals sommige anderen hier, België-USA volgende week donderdag.

ik ga ook :). Misschien ga ik zelfs gewoon met de fiets, iemand anders zou me dan terug naar huis voeren.

50 euro per ticket betaald, zit wel op een slechte plaats (achter een van de baskets, redelijk hoog in het stadion. Wel een onvergetelijk zoon-papa momentje, denk ik.

(zoon speelt zelf basket in Ieper, wordt getraind door een ex Belgian Cat en Emma Meesseman komt enkele keren per jaar langs, dus hij gaat er hard in op :))
Zal je zoon ongetwijfeld geweldig vinden dan (en de papa ongetwijfeld ook), geniet ervan!

Met de fiets zou ik zelfs aan een Evenepoel snelheid wel echt te lang onderweg zijn zelf :p .

Iemand parkeer tips nabij Parc Des Prinses? Ik zou op voorhand een parking plaats willen reserveren, maar alles is reeds volgeboekt.

Iemand parkeer tips nabij Parc Des Prinses? Ik zou op voorhand een parking plaats willen reserveren, maar alles is reeds volgeboekt.
Mij gisteren geparkeerd in parking André Citroën. Op een 25 tal minuten stappen van het stadion. En vlak aan een metrohalte die naar het centrum gaat.

Terug
Bovenaan