Dan vind ik dat oprecht erg voor u.Vrijheid is subjectief natuurlijk. Ik voel mij inderdaad absoluut niet vrij in België of West-Europa. Jaar na jaar worden er vrijheden afgenomen doordat regels steeds strenger worden. Onze maatschappij draait om het steeds "veiliger" maken van onze samenleving (van een al zeer veilige samenleving, dus waarom?), waardoor onze vrijheid steeds minder en minder wordt.
En wie is er links of Woke (modewoordjeDat is persoonlijk, voor iemand die eerder links of woke ingesteld is kan ik dit gevoel begrijpen, voor mensen die hier niet zo'n fan van zijn ligt dit anders. Zuckerberg zegt toch letterlijk dat ze veel te veel aan het censureren en verbieden zijn, het zou gemakkellijker voor de man zijn om deze fout niet toe te geven.
De vrijheidsberoving die we hebben moeten ondergaan tijdens die periode was dan ook ongezien, al maar goed dat ze daar nu volledig mee gekapt zijn.
Bepaalde rechtse meningen rond standpunten (immigratie/gender) systematisch gaan fact checken en andere meningen ongemoeid laten vind ik behoorlijk onrustwekkend. Goed dat ze daar nu een punt achter gaan zetten.
)? Of gaan we nu gewoon iedereen in een hokje duwen omdat dat wat makkelijker voor je is? Ik heb ik mijn heel leven nog nooit op een linkse partij gestemd en heb helemaal niks met Woke. Ik besef gewoon dat ik een maatschappij leef en dat niet alles naar mijn zin gaat, omdat er namelijk meer mensen zijn dan ikzelf. Daarom ben ik er ook niet zo gevoelig voor zoals jou blijkbaar. Dat staat helemaal los van mijn politieke voorkeur (wat deze ook moge zijn) of Woke. Het punt over de covid-maatregelen is volledig naast de kwestie wat ik bedoel, maar goed.
Je laatste punt heb je nu al zo vaak herhaald dat we het wel weten. Ik weet dat jouw strategie is om dingen naast de kwestie te blijven herhalen, maar nogmaals, het gaat mij niet om meningen, maar om feiten.
.