Natuurlijk. Dat is een andere vraag die je je kan stellen. Met een intex van 200eur kan je ook in het water pletsen he. Is allemaal prima.Of een Lenovo tgo een Alienware of Razer. Een game pc shop is meestal ook wel overpriced
Ik geloof dat je een degelijk product verkoopt, ik denk dat een recreatieve zwembadeigenaar misschien met minder ook zal toekomen?
Feit is dat een degelijk gebouwd zwembad wel iets kost. En die kost best wel te verdedigen valt.
Maar dat zijn allemaal recreatieve zwembaden. Daar dient het tenslotte voor.
Prijzen die ik zeg zijn ook wel een bepaalde kwaliteit. Dat zijn zeg maar top baden. Maar wij doen ook maar enkel dat. Want dat is een product waar je imo enkel kwaliteit wilt. Een zwembad dat maar zozo gemaakt is is gewoon 1 groot miserie bad. Je moet rekenend dat dat daar 20j moet liggen in elk seizoen zonder al teveel gedoe.
Daar kan makkelijk 10k af voor ‘hetzelfde’ (van ver) maar dan krijg ik telefoons dat de rolluik niet werkt, de pomp raar doet. De lichten flikkeren, de warmtepomp maakt veel lawaai, de liner is verkleurd door de hitte, etc etc..
Er kan vrij veel mislopen ook. En dat is niet het type telefoon die ik wekelijks wil krijgen. Dus wij (en vele anderen) bouwen enkel degelijk. Of gewoon niet.