SMa
Legacy Member
Een paar jaar is toch wel veel...Thammels zei:Maar binnen een paar jaar zal je cpu toch gaan bottlenecken met je gpu ? Dus is de cpu toch eigenlijk wel belangrijk ?
Het gaat er hem gewoon om dat de huidige cpu's goe genoeg zijn voor de huidige gpu's.
Dus is upgraden naar een Conroe, om zo hogere fps te halen "volldige" nutteloos.
Dan wacht je beter nog op de nieuwe generatie gpu's en op goede mainstream moederborden.


merci he ! Dan koop ik mss wel een 7900GTX
