Het is algemeen geweten dat mensen met firmawagens vaker:
* ( zeker bij b-merken en indien niet tevreden over de auto) de auto afraggen; niet rustig warm rijden, patineren, joyriden in bos, overladen naar containerpark, driften op verlaten terrein, bruut rijden, de koppeling laten slippen teneinde hem zo rap mogelijk kapot re krijgen om sneller een nieuwe te krijgen
Dude, Seriously? Wat dacht je van de auto als een "goede huisvader behandelen". Denk je nu echt dat we ukkies zijn van 20 jaar die niets beters te doen hebben dan te driften/joyriden?
Een nieuwe krijgen, ik weet niet wie je kopje vol met die onzin gestampt heft, maar zo simpel is dat allemaal niet hoor. Denk je nu echt dat ze met auto(s smijten? Bij ons is er vorige week iemand op staande voet ontslagen wegens zijn 2e totall loss op 1 maand.
* op weekend gaan
Uhu, net zoals de mensen die geen leasebak hebben, normaal tijdsverdrijf lijkt me
* naar Auchan gaan
zie hierboven, maakt volgens mij niet uit of je een leasebak hebt of niet, eerder of je tijd/zin hebt om daar naartoe te gaan of niet
* verdere uitstapjes doen
Nattevingerwerk vind je niet, definieer verdere +5KM +500KM?
Dan mensen die alles zelf moeten bekostigen