Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uw loon is oké voor 3 jaar ervaring. Je kan waarschijnlijk wel iets beter krijgen bij een andere werkgever. Uw car policy lijkt niet zo uitzonderlijk.sPELE zei:Nogmaals een IT profiel.. lijkt jullie dit OK te zijn?
1. PERSONALIA
Leeftijd: 27
Opleiding: Bachelor
Werkervaring (wat/hoelang) : 3 jaar
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: Getrouwd
Aantal kinderen ten laste: 0
2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: Bediende
Werkgever/Industrie waar je in werkt (+ paritair comité?): PC200
Huidige functie: BI consultant
Functiebeschrijving: Volledig start tot einde van rapporteringsprojecten, data analyse, meedenken met de klant naar verbeteren kwaliteit data & interne processen (scope natuurlijk beperkt tot waar we gaan op rapporten), uittekenen datawarehouse, ETL voor het opvullen en onderhouden van datawarehouse creëren, formules schrijven in ssas tabular, opmaken rapporten.
Anciënniteit: 3 jaar
Werkweek (parttime/fulltime/hoeveel uren/week effectief): 39h
Ploegarbeid (? shiften)/dagwerk: dag
Land waar je werkzaam bent: België
Plaats waar je werkzaam bent: West-, Oost-Vlaanderen tot westen van Vlaams Brabant.
Verantwoordelijkheid over personeel: Nee
3. LOONVOORWAARDEN (vermeld enkel wat van toepassing is)
Maand salaris (bruto): 2850
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): 1950
Nettovergoedingen: 150
13e maand (volledig/gedeeltelijk): Ja
14e maand of winstuitkering: Bonusplan, ongeveer 200 a 300 euro jaarlijks als targets vrij goed gehaald worden.
GSM (eigen bijdrage)?: Enkel SIM, €45 maandelijks
Auto (VAA & Budget?): Ja, klasse Golf. Vrij kale manuele auto.
Woon-werkverkeer vergoed?: Nee
Tankkaart: Ja
Laptop (eigen bijdrage?): Ja
Maaltijdcheques (eigen bijdrage?): Ja, €7, eigen bijdrage 1,09
Ecocheques: 250euro jaarlijks
Groepsverzekering: Ja, maar stelt niet veel voor.
Hospitalisatieverzekering: Ja
Andere voordelen:
4. WERKOMSTANDIGHEDEN
Afstand woon/werk in km's: Tot kantoor 30km
Afstand woon/werk in tijd: Tot kantoor 25min. Echter frequent thuiswerken mogelijk indien mogelijk voor klant; één klant ligt wel erg ver met een reistijd van 1h30 a 2h enkel.
Aantal wettelijke vakantiedagen: 20
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): 6
Vakantiedagen (andere extra):
Vrijheid om verlof te nemen: Ja
Aantal uur/week voor werk bezig/onderweg?: 45 a 55
Glijdende werkuren: Ja, alsook volledig flexibel. Overuren tellen bij, volledig op te nemen wanneer ik wil.
Oproepbaar door werkgever?: Niet bij contract
Stress?: Soms
Hoe vaak overuren te presteren? Toch paar maal per week.
Auto nodig voor het werk? Ja
Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen: Ja
Telewerk: Ja
sandervdw zei:Uw loon is oké voor 3 jaar ervaring. Je kan waarschijnlijk wel iets beter krijgen bij een andere werkgever. Uw car policy lijkt niet zo uitzonderlijk.
Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
xTwL- zei:Vandaag Radio 2 iemand? Treinbestuurders tot €4000 netto, maar wel uw sociaal leven opofferen zei hij.![]()
MrKend54l zei:Pensioen is ook wel zwaar overrated. Minder werken ben ik voorstander van, maar volledig stoppen op een relatief jonge leeftijd is ook niet alles.
Vooral het gemis van uitdaging en sociaal contact doet een mens aftakelen. Ik ken verhalen van mensen die hun werk verloren zijn midden de 50, voorheen kerngezond waren. Maar door het wegvallen van het werk beginnen sukkelen zijn met hun gezondheid en hun algemene well being.
Ik ben van mening dat je nu ook moet leven, toch zeker als je financieel niks te klagen hebt. Nu mankeer je nog niks en houdt niks u tegen.
xTwL- zei:Vandaag Radio 2 iemand? Treinbestuurders tot €4000 netto, maar wel uw sociaal leven opofferen zei hij.![]()
chento zei:“Je kan in de privé makkelijk anderhalve keer zo veel verdienen”, zegt Bart Snyers (46) uit het Limburgse Herk-de-Stad, die bij Lineas werkt. “Ik verdien nu zelf 4.000 euro netto per maand, het dubbele van wat ik bij de NMBS had. Je krijgt ook een dienstwagen, een tankkaart, een smartphone, een tablet. Ik zou nooit meer terug willen.”
Ging erover dat de NMBS veel minder betaalt dan de privé
sneeuwzwart zei:Wat ik vandaag in de krant heb gelezen is dat het basispakket min of meer hetzelfde is, buiten een bedrijfswagen. Alleen heb je bij de nmbs geen kansen voor overuren en nachtwerk, wat in de privé wel à volonté mogelijk is. Dus die 4000 euro netto is hoogstwaarschijnlijk met een pak overuren, heel wat nachtwerk en zeer onregelmatige uren. Zijn blijkbaar ook vele jonge mensen of zonder gezin die de overstap willen maken.
Mudi zei:Dacht ik ook, nu 700 euro netto extra is 30-35 euro per werkdag. Zou je daarvoor 4u30 opofferen van je dag? Ik zou het niet weten, ik ben van werkgever veranderd omdat ik quasi elke dag 2 tot 3u moest verliezen aan woon-werk...

Musk zei:Zelfs voor 2000 euro extra zou ik geen 4u30 per dag willen pendelen, dat is m'n tijd gewoon nooit waard.![]()
Herman De Croo zei:Het is ook gewoon niet oké dat je bij de NMBS betaald wordt om je opleiding te krijgen, om dan met die verhoogde marktwaarde direct over te stappen naar een concurrent. Piloten dragen tenminste zelf hun investering.
Japser zei:En een veel interessantere jobinhoud in samenwerking met die extra pendeltijd?
Renegadexxripxx zei:Men zou er dan ook een tijd aankoppelen dat je moest blijven (zoals je bij het leger dat ook niet zomaar kunt) of het terugbetalen van die 70k€. Want nu zijn het uiteindelijk die privé bedrijven die op kosten van de staat aan hun personeel komen... Privé bedrijven zetten ook zo'n constructies op, eigenlijk had de NMBS dat dan ook maar moeten doen.

Herman De Croo zei:Het is ook gewoon niet oké dat je bij de NMBS betaald wordt om je opleiding te krijgen, om dan met die verhoogde marktwaarde direct over te stappen naar een concurrent. Piloten dragen tenminste zelf hun investering.
sandervdw zei:Je bedoelt zoiets als een opzegtermijn van een jaar?![]()