eniac
Legacy Member
Wonkelrijm zei:Ik heb een vraagje wat betreft een realistische loonsverwachting.
- 32 jaar
- bachelor ICT
- 10 jaar werkervaring (5 jaar systeembeheer & netwerken, 5 jaar analyse)
- momenteel werkzaam als consultant integratie analist (SOA/API), maar ik ben in mijn functie aan het groeien door middel van opleidingen en certificaten om binnen een jaar integratie architectuur te gaan doen
- ik heb een bedrijfswagen (BMW 318D)
- verder de standaard extralegale voordelen
Ik heb vaak de indruk dat mijn brutoloon wat omhoog kan, maar hoe ver kan dit gaan?
Denk dat iemand met jouw profiel meestal ergens in een vork van 3800 tot 4200 zit.
Edit: wel al als integratie architect gerekend.


je hebt een nieuwe job vanaf deze maand en je verwacht al meteen loonopslag door indexatie?