Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vogroth zei:Toen ik een jaar geleden nog geen diploma had va
graduaat boekhouden 1749€ bruto... Dusja onder interim basis blijft daar niet veel van over.
Nu heb ik al bijna 8 maand mijn diploma en nog steeds verdien ik hetzelfde, ik ben nu iets aan het zoeken, ik voel me aan het lijntje gehouden.
Tevens geen vast contract.
borgus zei:Principieel is je loon een vertegenwoordiging van de waarde die je creëert voor je werkgever. Als je elke jaar 10% meer waarde creëert dan het jaar er voor door dat je steeds sneller, beter en efficiënter werkt. Dan kan je 10% vragen elk jaar. Natuurlijk is dat niet houdbaar voor de gemiddelde mens. Anders zou iedereen die begint op 2000 bruto na 40 jaar carriere op 90.000bruto zitten. Er zit altijd een soort van platfond op je skills. Iemand met 10 of 20 jaar ervaring in een bepaalde skill zal gelijkaardig presteren. In het begin ga je normaal sterk stijgen elk jaar (als je het slim speelt toch). De eerste 10 jaar kan je met de nodige inzet, durf en een fractie geluk om in de goeie sector te zitten, wel kunnen groeien van 2000 naar 3000-4000. Nadien zal het vooral gaan over doorgroeien naar hogere functies, Management/eigen zaak/... In dat geval kan je op termijn door groeien naar 5 cijfers per maand, en als je echt veel geluk hebt misschien zelfs 6 maar dan behoor je toch wel tot de 0.1% van de wereld.
Nineshots zei:Die zou je in december moeten gekregen hebben. Werk je al langer dan juni 2017 bij die werkgever?


Jack-in-the-box zei:Om terug te keren naar een discussie van een tijdje geleden over de hoge lonen..
Mijn profiel.
1. PERSONALIA
Leeftijd:29
Opleiding: Bachelor Elektromechanica
Werkervaring (wat/hoelang): iets meer dan 2 jaar nu
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: Alleenstaand
Aantal kinderen ten laste: 0
2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: Bediende
Werkgever/Industrie waar je in werkt (+pc): BD Erembodegem - pc 200
Functie: Service technieker
Functie beschriving: Onderhoud en herstellingen van robotinstallaties bij Apothekers. Alles dus op 't vlak van mechanica, elektriciteit, elektronica en IT.
Anciënniteit: 1
Werkweek (parttime/fulltime/hoeveel uren/week effectief): 40u
Ploegarbeid (? shiften)/dagwerk: dagwerk
Land waar je werkzaam bent: België
Plaats waar je werkzaam bent: België
3. LOONVOORWAARDEN (vermeld enkel wat van toepassing is)
Maand salaris (bruto): 3020 + 150 euro wachtpremie (was 2850
Maand salaris (netto): 2080,79 (was 1937, 1870 zonder wachtpremie)
13e maand (volledig/gedeeltelijk): Volledig
14e maand of winstuitkering: /
Nettovergoeding: /
GSM (eigen bijdrage)?: iPhone van 't werk + internet. Zou in principe vanaf deze maand gerekend moeten worden, maar ik vind het niet terug op m'n loonbrief
Auto (VAA?): Ja! Skoda Superb is besteld, nu Opel Insignia als aanloopwagen, € 179/maand (wordt onder code 3090 opgeteld en afgetrokken bij belastbaar inkomen, dus ik denk dat het wel 't voordeligst voor mij is?)
Woon-werkverkeer vergoed?: /
Tankkaart: Ja, alleen België
Laptop (eigen bijdrage?): Ja,
Maaltijdcheques (eigen bijdrage?): Neen, maar wel netto vergoeding van 5,9/dag
Ecocheques: € 250 per jaar
Groepsverzekering: Komt op termijn eenmaal overnamen volledig rond is
Hospitalisatieverzekering: Ja
Andere voordelen: Door goede evaluatie en dat ze me willen houden op lange termijn heb ik een LTI van $ 5000 in stock gekregen
4. WERKOMSTANDIGHEDEN
Afstand woon/werk in km's: Gans vlaanderen in principe
Afstand woon/werk in tijd: /
Aantal wettelijke vakantiedagen: 20
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): 12
Vakantiedagen (andere extra): alle overuren mogen in recup genomen worden
Vrijheid om verlof te nemen: M'n verantwoordelijke doet er meestal niet moeilijk over. Alleen zorgen dat er 3 techniekers beschikbaar blijven
Aantal uur/week voor werk bezig/onderweg?: /
Glijdende werkuren: Bij eerste apotheker aankomen als die opengaat in principe
Oproepbaar door werkgever?: ja, wachtdienst op zaterdag volgens een vast patroon (1 week op 5, € 150 bruto)
Stress: Soms wel.
Hoe vaak overuren te presteren: afhankelijk van hoever de apothekers zijn en hoeveel werk je er hebt. Dit jaar 180 uren gepresteerd
Auto nodig voor het werk: Ja
Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen: Ja, volgende week starten met 8 weken frans op woensdag
Telewerk: /
Ik ben wel content over dit pakket. Een groepsverzekering komt als we volledig zijn overgenomen. Ook een loonsverhoging stond op m'n vraaglijst en ik kom er voor in aanmerking. Nu afwachten wat baas, hr & benchmark zeggen.
moehaa! zei:Tellen je uren vanaf je thuis vertrekt?
Jack-in-the-box zei:Yes! Van thuis tot thuis wordt er gerekend. Leverde me - jammer genoeg - wel ongeveer een 21 dagen extra recuup op vorig jaar.