Kilghard
Legacy Member
softcoreseizure zei:Ik weet dat ik aangezien mijn leeftijd en de posts hier te weinig verdien. Toch benieuwd naar wat feedback.
Ondertussen heb ik een interessante aanbieding gekregen zonder dat ze zelf een voorstel hebben gedaan, dus ze verwachten van mij de eerste zet.
Mijn idee is 4200 bruto + wagen en tankkaart. Realistisch ?
1. PERSONALIA
Leeftijd:39
Opleiding:Bachelor IW&T (vergelijkbaar nu met Bachelor Wetenschap en Techniek > Grafische & Digitale media)
Werkervaring (wat/hoelang) : relevante ervaring = 9 jaar developer , daarna 3 jaar project manager (12 jaar IT dus)
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: wettelijk samenwonend
Aantal kinderen ten laste:
2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: bediende
Werkgever/Industrie waar je in werkt (+ paritair comité?): IT, PC200
Huidige functieroject Manager
Functiebeschrijving: Opvolging projecten, opvolging team,..
Anciënniteit: 5j
Werkweek (parttime/fulltime/hoeveel uren/week effectief): full time
Ploegarbeid (? shiften)/dagwerk: dag
Land waar je werkzaam bent: Enkel invullen indien je in het buitenland werkt.
Plaats waar je werkzaam bent: (Stad/Provincie) : Antwerpen
Verantwoordelijkheid over personeel : ja
3. LOONVOORWAARDEN (vermeld enkel wat van toepassing is)
Maand salaris (bruto):3658
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): 2308
Nettovergoedingen: 125
13e maand (volledig/gedeeltelijk): volledig
14e maand of winstuitkering: /
GSM (eigen bijdrage)?: geen GSM, wel abonnement
Auto (VAA & Budget?): /
Woon-werkverkeer vergoed?: ja
Tankkaart: /
Laptop (eigen bijdrage?): ja - geen bijdrage
Maaltijdcheques (eigen bijdrage?): 8euro - bijdrage 1euro
Ecocheques: ja , 250euro/jaar
Groepsverzekering: ja
Hospitalisatieverzekering: ja
Andere voordelen:
4. WERKOMSTANDIGHEDEN
Afstand woon/werk in km's: 65km
Afstand woon/werk in tijd: 1,5u enkel
Aantal wettelijke vakantiedagen: 20
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): 6
Vakantiedagen (andere extra):
Vrijheid om verlof te nemen: ja
Aantal uur/week voor werk bezig/onderweg?: 15u
Glijdende werkuren: ja
Oproepbaar door werkgever?: nee
Stress? ja
Hoe vaak overuren te presteren? af en toe
Auto nodig voor het werk? af en toe
Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen: ja
Telewerk:ja
Ja. Zeker. Imo meer ook maar je zal wat moeten zoeken.
Ik ben er 25 en heb quasi wat jij voorstelde.
*edit* how sorry gij werkt maar 15u per week? "Aantal uur/week voor werk bezig/onderweg?: 15u"
Dan zit ge super goed natuurlijk
Of bedoel je 55u (werk + onderweg)
roject Manager
. 't Zijn sowieso details vind ik, laat u daar eenmaal aan 'vangen' en volgende keer kan je dat bespreken bij bepaling van je opslag mocht het je zo hard storen.