TRC
Legacy Member
Nineshots zei:Maak je maar geen illusies.
Het zou me ook straf lijken als dit effectief op mij van toepassing is. Dan slinkt mijn werkweek met een 8-tal uren, lol.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nineshots zei:Maak je maar geen illusies.
eniac zei:Hangt ervan af... Zie de voorbeelden in de artikels. Lijkt me dat de typische consultant vooraf goed weet waar hij heen moet en niet eerst naar de hoofdzetel moet om daar opdracht te krijgen.
TRC zei:Het zou me ook straf lijken als dit effectief op mij van toepassing is. Dan slinkt mijn werkweek met een 8-tal uren, lol.

BMW 3 serie met vaa van 110€ kan niet kloppen volgens mij!Bstrong zei:Opslag sinds vorige week bekend. Ongeveer 2%. Ben zeer tevreden.
1. PERSONALIA
Leeftijd: 25
Opleiding: Burgerlijk ir
Werkervaring (wat/hoelang) : 2,5 jaar
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: Alleenstaand
Aantal kinderen ten laste: 0
2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: Bediende
Werkgever/Industrie waar je in werkt (+ paritair comité?): 200
Huidige functie: Project manager (Telecom)
Anciënniteit: 2j
Werkweek (parttime/fulltime/hoeveel uren/week effectief): fulltime / 40u week / effectief 50u
Ploegarbeid (? shiften)/dagwerk: Dag
Plaats waar je werkzaam bent: Antwerpen
3. LOONVOORWAARDEN (vermeld enkel wat van toepassing is)
Maand salaris (bruto): € 3700
Maand salaris (netto): € 2249,36
13e maand (volledig/gedeeltelijk): volledig
14e maand of winstuitkering: Afhankelijk van prestatie. Dit jaar ~€5000
GSM (eigen bijdrage)?: Ja, €12,5 abonnementskosten
Auto (VAA?): BMW 3-reeks , VAA €110
Woon-werkverkeer vergoed?: /
Tankkaart: Ja
Laptop (eigen bijdrage?): Ja
Maaltijdcheques (eigen bijdrage?): Ja €8 / dag.
Ecocheques: Ja, €250 / jaar
Groepsverzekering: Ja
Hospitalisatieverzekering : Ja
Andere voordelen: Jaarlijkse bonus bij behalen KPI's departement. Dit jaar ~€1000
4. WERKOMSTANDIGHEDEN
Afstand woon/werk in km's: 30km
Aantal wettelijke vakantiedagen: 32
Aantal uur/week voor werk bezig/onderweg?: 50u/week
Stress? Ja
Hoe vaak overuren te presteren? Wekelijks, niet vergoed
Auto nodig voor het werk? Ja
Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen: Ja
berenod zei:BMW 3 serie met vaa van 110€ kan niet kloppen volgens mij!
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Bstrong zei:Het is een hybride.
MrKend54l zei:Gij hebt een 330e ofwat?
Hangt er sterk vanaf wat jij verstaat onder service manager. In een groot consultancy bureau is die hun loon tussen de 6000 en 10000 euro per maand. Maar de kans is heel klein dat je dat bedoelt.MinatO zei:Misschien niet de juiste topic maar gezien we over lonen spreken:
Iemand die mij kan zeggen wat voor loon je mag verwachten als Service Manager (IT) op 28 jarige leeftijd?
Ik ga woensdag namelijk op gesprek en heb geen kameraden binnen IT die een gelijkaardige job doen.
Wil natuurlijk vermijden dat mijn loonsverwachting "te hoog is".
Zelf heb ik 6 jaar ervaring in IT Service Management (als Service Delivery Teamlead, Teamleader 2e lijn, ...)
Is niet in consultancy.sandervdw zei:Hangt er sterk vanaf wat jij verstaat onder service manager. In een groot consultancy bureau is die hun loon tussen de 6000 en 10000 euro per maand. Maar de kans is heel klein dat je dat bedoelt.
Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
De service managers bij Capgemini zaten daar volgens mij vlot boven. Ze managen dan ook +100 man en miljoenen aan budget he.Lint zei:Nu vraag ik mij af wat gij daar onder verstaat.
+6000 is naar mijn ervaring bijna onbestaande.
RETYPE zei:Situatie:
Nu bediende, maar werk als technieker. Men wil mij op arbeiderscntract zetten. Ik heb momenteel 2900 bruto, 150 Netto onkosten en mc van 8 euro per dag. Netto komt dat bijna op 2100 euro. Hoeveel zou ik nu als arbeider moeten krijgen om op zn minst het zelfde basisloon te hebben? Ik reken toch een 20/uur?
Ik ben op 1 april 2013 (feestdag) bij mijn werkgever mogen starten. Het was geen vraag van mij, maar ze boden het zo aan.SanderH_ zei:Binnenkort switch ik naar een andere werkgever. De startdatum zou 3 april zijn, dus ik "verlies" de feestdag die er vlak voor komt (paasmaandag), gezien het contract bij mijn huidige werkgever afloopt op 30/03.
Heeft het nut om daar nog lastig over te doen bij mijn nieuwe werkgever? Ik had het eigenlijk wel een mooie geste gevonden moesten ze de startdatum op 02/04 geplaatst hebben... Of zijn dat soort trucjes vrij courant?
SanderH_ zei:Binnenkort switch ik naar een andere werkgever. De startdatum zou 3 april zijn, dus ik "verlies" de feestdag die er vlak voor komt (paasmaandag), gezien het contract bij mijn huidige werkgever afloopt op 30/03.
Heeft het nut om daar nog lastig over te doen bij mijn nieuwe werkgever? Ik had het eigenlijk wel een mooie geste gevonden moesten ze de startdatum op 02/04 geplaatst hebben... Of zijn dat soort trucjes vrij courant?