Aanslag Trump: nieuwe aanslag nabij golfterrein

Triestige zaak op zoveel niveaus...
Op CNN zeggen ze nu dat de aanslagpleger een geregistreerde republikein was, die blijkbaar wel een donatie had gedaan aan een pro democraten organisatie.
Zoals steeds, afwachten wat er waar van is...

Letterlijk Hitler noemen was volgens mij @Huybie_3 die over Hitler begon omdat die ook een aanslag doormaakte? Als dat letterlijk is...maar ik keur dat ook af hoor. Enkel blijft dat bij een post van enkele lijnen terwijl jij hier gewoon blijft zeveren over je ingebeelde vijand.

Dus ja, degoutant hoor. En ideologisch verblind.
Uiteraard niet letterlijk. Punt dat ik maakte was enkel maar dat politiekers radicaler kunnen gaan worden na een aanslag. Hitler leek overtuigd te zijn dat hij werd beschermd van de aanslag door hogere krachten.

Letterlijk Hitler noemen was volgens mij @Huybie_3 die over Hitler begon omdat die ook een aanslag doormaakte? Als dat letterlijk is...maar ik keur dat ook af hoor. Enkel blijft dat bij een post van enkele lijnen terwijl jij hier gewoon blijft zeveren over je ingebeelde vijand.

Dus ja, degoutant hoor. En ideologisch verblind.

Zeer hoog niveau van in discussie gaan van je qua taalgebruik.

En nogal logisch dat ik "blijf zeveren" als je me blijft quoten, kan je me beter negeren.
Problem solved!
Stop toch met die fearmongering, jongens toch.

Zoals gezegd een paar cm naar rechts en het spel zat daar letterlijk op de wagen. Maar dat hadden sommigen beter gevonden hier, daq duidelijk.

Zou om iemand gaan die lid iq van antifa. Geen verbazing. Antifa fascisten zijn de grootste smeerlappen die er rondlopen.

Antifa is vooralsnog niet bevestigd wel.

Biden, Harris en Obama hebben dit wel al sterk veroordeeld. Kan ook niets anders. Radiostilte zou heel verkeerd geïnterpreteerd worden.
Ik denk dat dat ook wel gewoon gemeend is. Wat een totale chaos zou een succesvolle aanslag op een presidentskandidaat vandaag wel niet met zich mee brengen in deze hypergepolariseerde VS van vandaag.

Zeer hoog niveau van in discussie gaan van je qua taalgebruik.

En nogal logisch dat ik "blijf zeveren" als je me blijft quoten, kan je me beter negeren.
Problem solved!
Ik reageer met het niveau dat ik van jou lees kay-gell. Het niveau van iemand die kennelijk op dit incident zat te wachten om zijn gram eens te komen halen rond alles wat in zijn ogen links en verkeerd is. Jezelf voordoen als moreel beter hoeft ook niet, jij kwam hier even iedereen "links" verwijten.

Ik ga dat ook niet negeren want zonder tegenwind wordt dat enkel erger. Het is een discussieforum hier.

Ik denk dat dat ook wel gewoon gemeend is. Wat een totale chaos zou een succesvolle aanslag op een presidentskandidaat vandaag wel niet met zich mee brengen in deze hypergepolariseerde VS van vandaag.
Ook met een gefaalde aanslag zit het spel serieus op de wagen. Komende dagen gaan nog boeiend worden.

Ik reageer met het niveau dat ik van jou lees kay-gell. Het niveau van iemand die kennelijk op dit incident zat te wachten om zijn gram eens te komen halen rond alles wat in zijn ogen links en verkeerd is.

Yes, je hebt gelijk.
Ik zat te wachten op een aanslag op Trump om op een online forum mijn gram te komen halen. Want zo belangrijk vind ik dat.

Ik ga dat ook niet negeren want zonder tegenwind wordt dat enkel erger. Het is een discussieforum hier.

Nogal moeilijk deftig discussiëren als je dat soort persoonlijke motivering op mij projecteert en niet echt deftig taalgebruik hanteert.
Maar ik zal het dan doen en jou negeren. Dan kunnen de mensen die wel nog over de inhoud willen discussiëren dat doen zonder dit soort persoonlijke onzin en vetes er tussen.

De fotograaf in mezelf smult wel van de heerlijke foto's die hier gemaakt zijn. Trump doet er nog een schepje bovenop met de gebalde vuist. Nu al ionisch.

240713-donald-trump-secret-service-rally-wm-323p-6d65b1.jpg
Qua PR materiaal is dit natuurlijk wel goud. De amerikaanse vlag perfect in beeld.

De fotograaf in mezelf smult wel van de heerlijke foto's die hier gemaakt zijn. Trump doet er nog een schepje bovenop met de gebalde vuist. Nu al ionisch.

Bekijk bijlage 31151

Die gaat inderdaad de geschiedenisboeken in.

Ook altijd fascinerend om te zien hoe in deze digitale wereld er elke seconde nieuwe content gespuwd wordt.
Los van de verschrikkelijke feiten op zich vind ik het wel spannend om door die content te gaan en de live updates te volgen.
Toch ook wel spannend als je wereldgeschiedenis live vanuit je zetel kan volgen met alle informatie uit alle hoeken aan je vingertoppen.

Het stuk over uit de doden opstaan louter om te polariseren is ongewenst. Hou het inhoudelijk zonder op de man te spelen
Qua PR materiaal is dit natuurlijk wel goud. De amerikaanse vlag perfect in beeld.
je zou toch haast beginnen te geloven in complottheorieën met zo'n schampschot :oink:

Alé en bepaalde members staan terug op uit de doden om wat verder te komen polariseren.

Die gaat inderdaad de geschiedenisboeken in.

Ook altijd fascinerend om te zien hoe in deze digitale wereld er elke seconde nieuwe content gespuwd wordt.
Los van de verschrikkelijke feiten op zich vind ik het wel spannend om door die content te gaan en de live updates te volgen.
Toch ook wel spannend als je wereldgeschiedenis live vanuit je zetel kan volgen met alle informatie uit alle hoeken aan je vingertoppen.
De eerste keer dat ik dat meemaakte was de uitschakeling van Bin Laden op Twitter. Inderdaad heel fascinerend.

Biden, Harris en Obama hebben dit wel al sterk veroordeeld. Kan ook niets anders. Radiostilte zou heel verkeerd geïnterpreteerd worden.
Is ook de enige correcte reactie imo, zeker als je opkomt voor democratische waarden.

je zou toch haast beginnen te geloven in complottheorieën met zo'n schampschot :oink:

Alé en bepaalde members staan terug op uit de doden om wat verder te komen polariseren.
Het begint al.

De eerste keer dat ik dat meemaakte was de uitschakeling van Bin Laden op Twitter. Inderdaad heel fascinerend.

Geschiedenis voor je ogen zien gebeuren is toch inderdaad echt iets speciaal.

En uit al die media content net deze gevonden.
Lijkt dat het publiek de schutter al sneller zag.

Het begint al.
In een land dat zo verdeeld is, gaat die aanslag vermoedelijk wel wat olie op het vuur zijn.

Er gaat ook vrij snel afgevraagd worden waarom de schieter zo ongehinderd op een dak is geraakt, met een groot wapen, waar er een drirecte "line of sight" was naar het podium...
We spreken blijkbaar van 400 à 500 voet, 120 à 150 meter, dus voor een scherpschutter eigenlijk helemaal niet zover...

Zal er ook erg van afhangen hoe Trump/de GOP er mee gaan omgaan...

Is ook de enige correcte reactie imo, zeker als je opkomt voor democratische waarden.

Het begint al.
Imo meer en meer een achterlijk land aan het worden. Als uw parlementairen zulke zever uitkramen zonder enig bewijsmateriaal dan schort er toch serieus iets aan het niveau van de politiek. Hoog tijd dat de politiek daar eens wat aan introspectie gaat doen met wat daar al de laatste jaren gebeurd is kwa uitspraken en gebeurtenissen. Maar dat zal ijdele hoop blijven denk ik. Ik vraag mij af wat we nodig hebben om de polarisatie daar (en in de wereld) terug wat te doen dalen .

Ik verwacht niet dat hier gematigd op gereageerd gaat worden gezien Trump kandidaat is. Je ziet IMO hier al hoe dit gaat aangepakt worden: de schuld bij de "heksenjacht" leggen door de MSM en de democraten. Strategisch begrijpelijk om te winnen maar op lange termijn, dat is wat anders.

Dat zeiden de mensen ook altijd als hij de eerste keer president was , moord en brand WO III komt eraan. Er was geen enkele oorlog in die 4 jaar.
ale geen enkele oorlog? in de wereld? precies een unicum gemist in de geschiedenis lol. Alé komaan. Alleen al in Europa had je al de oorlog in de Donbas of was er toen vrede in die jaren dat Trump president was. :s

Hopes and prayers moet nog niet. Maar veroordeling van politiek geweld lijkt zelfs al moeilijk.
Voor degenen die nochtans altijd zo oproepen voor vreedzaam samenleven en opkomen voor "ieder individu in de maatschappij" is er vooral een potje victim blaming van iemand die net een aanslag overleefd heeft.
Er zijn 2 posts over victim blaming gerapporteerd en die zijn quasi meteen door moderatie aangepakt. We gaan nu niet weer in die links-rechts discussie verzanden. Je creëert iets dat er niet is, of niet in die mate die jij beweert.

In een land dat zo verdeeld is, gaat die aanslag vermoedelijk wel wat olie op het vuur zijn.

Er gaat ook vrij snel afgevraagd worden waarom de schieter zo ongehinderd op een dak is geraakt, met een groot wapen, waar er een drirecte "line of sight" was naar het podium...
We spreken blijkbaar van 400 à 500 voet, 120 à 150 meter, dus voor een scherpschutter eigenlijk helemaal niet zover...

Zeker als je ziet dat omstaanders de schutter al eerst zagen blijkbaar.
Maar inderdaad die schutter op een dak niet zien en dan die reactiesnelheid, geen idee of dat normaal is?
Lijkt me dat die schutter 3 schoten kan lossen voor er terug geschoten wordt?

Terug
Bovenaan