Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
| Jaar | Totale afstand | Gemiddeld tempo | HR |
| 2021 (begonnen met lopen) | 322,8 | 5:45 | 166 |
| 2022 | 1.045,5 | 5:39 | 157 |
| 2023 | 1.684,6 | 5:25 | 151 |
| 2024 | 1.390,9 | 5:14 | 153 |
| 2025 | 1.564,3 | 5:00 | 154 |
| Jaar | Totale afstand | Gemiddeld tempo | HR |
| 2023 | 1.366,2 | 5:39 | 155 |
| 2024 | 1.637,8 | 6:04 | 147 |
| 2025 | 1.143,1 | 6:15 | 140 |
De eerste slechte ervaring met Runnerslab. Ik ga terug met mijn Shokz die een klikkende geluid maken als ik loop. In de winkel zeiden ze al: "we hebben achteraan getest en we horen niets." Ik heb verder niet aangedrongen, maar heb gevraagd om ze naar Shokz te sturen en dat ze die daar testen. "We zullen ze opsturen en dan heb je binnen een week antwoord." Ik vond een week al kort eerlijk gezegd, want shipping daar uitpakken en in de rij van andere klachten etc. Ik ging er vanuit dat het langer ging zijn en ze me probeerde sussen. Op zich heb ik er weinig problemen mee om te wachten als de afhandeling correct gebeurd. Zij kunnen niets doen aan wachttijden bij een leverancier van hun.
Vandaag een letterlijke respons van RL: "We hebben ze opgestuurd naar Shokz en zij vonden geen gebreken. Je kan ze weer ophalen in de winkel."
Ik vraag de officiële reactie van Shokz en krijg niet onmiddelijk antwoord. Even later antwoord dat ze niet naar Shokz zijn gestuurd, maar naar Zwijndrecht en ze daar niets hoorden. Ze hebben die gewoon een week op het schap gelegd. De verkoopster heeft mij voorgelogen in de winkel met het zogezegd opsturen.
Ik word mottig van zo'n dienstverlening. Dat opsturen naar Shokz is uw job, get over it. Er zijn gelukkig genoeg loopwinkels in de regio en alles is online te vinden.
Rumst.Welke vestiging van RL was het?
Rumst.
Niet doen. Ik ben momenteel al bezig met de winkel zelf. Ik twijfel nog hoe boos ik me ga maken. Ik ben zelf altijd heel tevreden geweest van mijn aankopen. Ze zouden alleen moeten beseffen dat de dienstverlening, ook na verkoop, de reden is waarom mensen daar kopen en niet online.Ik zal eens iemand een bericht sturen daar dan, kom daar zelf heel veel en ben altijd super tevreden geweest van hun service.

Niet doen. Ik ben momenteel al bezig met de winkel zelf. Ik twijfel nog hoe boos ik me ga maken. Ik ben zelf altijd heel tevreden geweest van mijn aankopen. Ze zouden alleen moeten beseffen dat de dienstverlening, ook na verkoop, de reden is waarom mensen daar kopen en niet online.![]()
Ik heb dat klik-geluid in mijn Shokz ook al een paar keer gehad, lag toen wel telkens aan de download van mijn podcast want deed zich nadien bij andere podcasts niet meer voor.Niet doen. Ik ben momenteel al bezig met de winkel zelf. Ik twijfel nog hoe boos ik me ga maken. Ik ben zelf altijd heel tevreden geweest van mijn aankopen. Ze zouden alleen moeten beseffen dat de dienstverlening, ook na verkoop, de reden is waarom mensen daar kopen en niet online.![]()
Openring pro 2 heb ik ook. Maar die zijn toch niet waterdicht of ben ik mis?Ik denk een keer of 2 misschien hetzelfde gehad te hebben, telkens nadat ik ze onder de douche kort gekuist heb. Het kwam dan voor tijdens de eerstvolgende korte fietstochtjes en daarna was het weg, dacht dat het te maken had met dat ze nog wat moesten opdrogen.
(De Openrun Pro 2 trouwens)
Ik raad het niet aan, maar ik denk dan dat als ze tegen regen en zweet kunnen, het geen kwaad zou mogen kunnen om ze na een intense zweetsessie een paar seconden onder de douche te houden en dan onmiddellijk af te vegen met een handdoek.Openring pro 2 heb ik ook. Maar die zijn toch niet waterdicht of ben ik mis?
Ik zou nu niet meteen elektronica kopen in een loopwinkel maar hoop uiteraard wel dat ze het rechtzetten. Je kan anders Shokz eens rechtstreeks proberen contacteren, die gaan dan mss ook eens horen bij Runners’ Lab waarom die liegen over hun service.
Ze hebben vandaag een voorstel gedaan zodat ik toch geholpen ben. Blij dat ze inzagen dat de afhandeling niet klopte en ik ben dan ook niet degene om er rancuneus over te blijven doen.Niet doen. Ik ben momenteel al bezig met de winkel zelf. Ik twijfel nog hoe boos ik me ga maken. Ik ben zelf altijd heel tevreden geweest van mijn aankopen. Ze zouden alleen moeten beseffen dat de dienstverlening, ook na verkoop, de reden is waarom mensen daar kopen en niet online.![]()