Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beschamend en degoutant. Je zal maar alleenstaande moeder zijn en moeten krabben om een speelgoedje te kunnen kopen voor je kind. En dan dit zien.....Ze krijgen er zelfs een gratis camber kastje bij.Ben naar "alles in orde" aan't kijken (nieuw programma blijkbaar).
Echt wtf, wat een nest. Ik mag hopen dat die mensen betaald worden om op tv te komen, want als dit echt is zou'k me compleet doodschamen.

Begin me soms toch af te vragen of er nog normale mensen in de wereld bestaan. En dan vragen ze zich later af waarom hun kids fucked-up zijn. Meer dan 300 knuffels, 137 verkleedkostuums, .... Komaan...Beschamend en degoutant. Je zal maar alleenstaande moeder zijn en moeten krabben om een speelgoedje te kunnen kopen voor je kind. En dan dit zien.....Ze krijgen er zelfs een gratis camber kastje bij.![]()
Begin me soms toch af te vragen of er nog normale mensen in de wereld bestaan. En dan vragen ze zich later af waarom hun kids fucked-up zijn. Meer dan 300 knuffels, 137 verkleedkostuums, .... Komaan...
En dan van keiveel speelgoed 3 stuks kopen, want je hebt 3 kinderen. Djeez, leer je kinderen delen.
Zeggen ze zelf. Mij leek het meer op een koopverslaving.Die papa deed dat uit schuld en owv zijn jeugd. Dito met die moeder...
Ben naar "alles in orde" aan't kijken (nieuw programma blijkbaar).
Echt wtf, wat een nest. Ik mag hopen dat die mensen betaald worden om op tv te komen, want als dit echt is zou'k me compleet doodschamen.
Beschamend en degoutant. Je zal maar alleenstaande moeder zijn en moeten krabben om een speelgoedje te kunnen kopen voor je kind. En dan dit zien.....Ze krijgen er zelfs een gratis camber kastje bij.![]()
Begin me soms toch af te vragen of er nog normale mensen in de wereld bestaan. En dan vragen ze zich later af waarom hun kids fucked-up zijn. Meer dan 300 knuffels, 137 verkleedkostuums, .... Komaan...
En dan van keiveel speelgoed 3 stuks kopen, want je hebt 3 kinderen. Djeez, leer je kinderen delen.
Die papa deed dat uit schuld en owv zijn jeugd. Dito met die moeder... Spreekt het niet goed, maar dan kunnen er wel zo'n situaties ontstaan.
Een gezin met 5 allemaal een label, chapeau. Zal geen gemakkelijk leven zijn.
Denk dat die reclame niet nodig is hoor. Lijkt mij ook meer commerciële immo (zie verder). Familienaam Brantegem en woont op de rand van Aalst en Lede. Doet een belletje rinkelen.Geweldige reclame wel als je zelf een immokantoor hebt en huizen verkoopt (verhuren misschien ook) en dan thuis in zo'n varkensstal wonen - al vond ik het wel knap ingericht en zeer mooie materialen

Situaties die zo gevorderd zijn rechtzetten op een korte tijd is bijna onmogelijk. De berg om aan te beginnen is veel te groot.Ik had liever gezien dat er iemand langs kwam om de situatie in kaart te brengen om dan met het gezin de opkuis op te starten. Dan een paar keer terugkomen doorheen het proces om bij te sturen, om dan een opgeruimd huis te belonen met een camberkast (als het dan toch moet). Meer kans op drama, meer kans op praktijktips voor de kijker, meer kans dat het betreffende huis geen puinhoop is na 6 maand.