Vond ik ook een mindere quote van de Luc. Gamen in 2021 nog marginaliseren is echt boomer gedrag."Geen gamer? ah das al een goed punt eh, top!" maar boxen is natuurlijk wel een goede hobby. zucht
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vond ik ook een mindere quote van de Luc. Gamen in 2021 nog marginaliseren is echt boomer gedrag."Geen gamer? ah das al een goed punt eh, top!" maar boxen is natuurlijk wel een goede hobby. zucht
Denk dat hij eerder gezien heeft dat de originele langs voor hing. Hij zal de stempel wss zien reflecteren hebben in het licht.Wel straf dat die Roderick van aan de overkant had gezien dat die reproductieplaat vanachter hing.
Luc Alloo is gewoon een marginale mens, hoe dat die Sandy Tura heeft vastgekregen lol
Wat is er mis met een hobby als gamen?Toch niks mis mee?
Jamaar, kben ne metser he!De beste van de klas.

.
.Boeken koop je toch in de standaard boekhandelDat was toch gewoon een vrouwen onderbroek ? en 250€ ? en hij liep met zakje van standaard boekhandel.
Of zijn er ook high end boekenwinkels misschien waar de boeken x10 kosten.Bedoelde als je uit zo een dure winkel komt volgens hem ga je toch zakje hebben van die winkel.Boeken koop je toch in de standaard boekhandelOf zijn er ook high end boekenwinkels misschien waar de boeken x10 kosten.

Is hij den eerste van de klas?Ik ken die rare kerel, alé ja kennen is veel gezegd. Dat is zowat de dorpsgek uit m’n hometown Stekene. Die jongen heeft ze niet allemaal op een rijtje. Is hier in het dorp ook al meermaals aangehouden voor winkeldiefstal. De outfit die hij aanhad draagt hij altijd, of het nu 35 graden is of -10.
Is hij den eerste van de klas?
En ne metser?

Als je de eerste van de klas bent dan laat je anderen werken voor je.Die mens heeft volgens mij nog nooit een dag gewerkt in z’n leven![]()
Dus hij had wel gelijk. Levenslang geld krijgen van de werkende mens!Als je de eerste van de klas bent dan laat je anderen werken voor je.
Hahaja als je het zo bekijktDus hij had wel gelijk. Levenslang geld krijgen van de werkende mens!
Er zit er hier nog zo een op het forum ook, vanaf nu kijk ik er niet meer op neer, die is gewoon veel slimmer dan de rest!