Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier geen anciënniteitsverlof. Lijkt me een gunst van de werkgever.We krijgen niks anciënniteitsverlof. Na bijna 15 jaar bij de firma te werken: Als beloning krijg ik welgeteld 0 dagen extra verlof.
Ik vraag mij eigenlijk af: Krijgen de meeste BG'ers anciënniteitsverlof of is dit eerder uitzondering dan regel?
Hier 1 dag per 5 gewerkte jaren, was in mijn 2 vorige firma's ook het geval.We krijgen niks anciënniteitsverlof. Na bijna 15 jaar bij de firma te werken: Als beloning krijg ik welgeteld 0 dagen extra verlof.
Ik vraag mij eigenlijk af: Krijgen de meeste BG'ers anciënniteitsverlof of is dit eerder uitzondering dan regel?
Idem hier (ziekenhuis). Dat was vroeger niet het geval, ze zijn een audit komen doen van de arbeidsvoorwaarden en doen merkten ze dat dat nodig was om competitief te blijven met de industrie.Hier 1 dag per 5 gewerkte jaren, was in mijn 2 vorige firma's ook het geval.
23 jaar aan de slag bij de firma: 0 dagen extra verlof. (sector Automatisatie)We krijgen niks anciënniteitsverlof. Na bijna 15 jaar bij de firma te werken: Als beloning krijg ik welgeteld 0 dagen extra verlof.
Het valt mij wel op dat ik straks 50 word en buiten een paar oudere managers (ik ben geen manager) ben ik de oudste van heel het verdiep.23 jaar aan de slag bij de firma: 0 dagen extra verlof. (sector Automatisatie)
Verder hebben we maar 25 (vrij te kiezen) vakantiedagen, dus dat steekt toch wel een beetje.

Nog nooit gehad & ik werk al >15j bij de huidige WG.We krijgen niks anciënniteitsverlof. Na bijna 15 jaar bij de firma te werken: Als beloning krijg ik welgeteld 0 dagen extra verlof.
We krijgen niks anciënniteitsverlof. Na bijna 15 jaar bij de firma te werken: Als beloning krijg ik welgeteld 0 dagen extra verlof.
Op mijn vorige job had ik na 10 jaar 5 anciënniteitsdagen. Was consultancy.We krijgen niks anciënniteitsverlof. Na bijna 15 jaar bij de firma te werken: Als beloning krijg ik welgeteld 0 dagen extra verlof.
Wij krijgen 1dag/5jaar + 1dag 50+ en 1dag 55+ (of 58+, ik weet het niet goed eigenlijk). Die laatste 2 dagen zijn PC209 (metaal) gebonden denk ik, anniciënteitsverlof op zich niet denk ik maar ik weet het eigenlijk niet.We krijgen niks anciënniteitsverlof. Na bijna 15 jaar bij de firma te werken: Als beloning krijg ik welgeteld 0 dagen extra verlof.
2de dag na 80 jaar dienst