Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das bij ons ook. De vraag is echter voor hoe lang. Tot 2023 konden wij onze 12 ADV dagen ook nog onbeperkt overdragen, sinds vorig jaar is dat ook gedaan. ADV móet op, je mag ze nog over zetten naar het volgende jaar maar ze worden in een aparte teller gezet die op móet vóór 1 april, anders worden ze uitbetaald.Nog een voordeel is dat die ancieniteitsdagen onbeperkt overdraagbaar zijn. Dus als je chille job hebt en kinderen uit huis zijn en gezond bent, kun je zo je laatste 5-10y een zak opsparen en basically je laatste jaar voor je pensioen uitbollen naar je effectief pensioen.
Heb er zelf al 20 opgespaard die ik dit jaar zal gebruiken om in de lente/zomer 4/5 te werken.

Das bij ons ook. De vraag is echter voor hoe lang. Tot 2023 konden wij onze 12 ADV dagen ook nog onbeperkt overdragen, sinds vorig jaar is dat ook gedaan. ADV móet op, je mag ze nog over zetten naar het volgende jaar maar ze worden in een aparte teller gezet die op móet vóór 1 april, anders worden ze uitbetaald.
Echt een probleem is dat eigenlijk niet want 32 dagen congé op een jaar pakken de meeste toch wel gewoon maar er lopen bij ons nog mannen rond met oude contracten die 18 en zelfs 24 dagen ADV hebben en die zijn daar niet echt happy mee. Die deden hun 38/44 dagen meestal niet allemaal op dus die klagen nu![]()
Er lopen hier wat dino's rond met 35-40y op de teller.
1 dag / 5 jaar met een maximum van 4 dagen.
25j: bonus 900e netto (deze mag ik eind dit jaar ontvangen)
30j: bonus 1250 netto
Wist ik niet!Hier is de bonus na 25 jaar uw brutoloon 1 keer netto uitbetaald.