Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
A ★★★★½ review of 28 Years Later: The Bone Temple (2026)
JIM CAN FIX IT Zo van die sequels dat beter zijn dan hun origineel, het is maar weinigen gegeven. En zeker bij een vierde deel in de reeks is het makkelijk om te denken dat het kut wordt. Enter The Bone Temple. Ja je bent verloren als je die eerste film niet gezien hebt maar als je die wel hebt...boxd.it
Mijn review van 28 Years Later: The Bone Temple
Oei sorry weinig geslapen!Ik weet dat je grote liefhebber van de battles bent Jules maar je mag gerust ook dingen posten in andere topics hoor
Bonnie Tyler - Total Eclipse Of The Heart - 13
Talk Talk - I Believe In You - 11
Ik heb me er nooit voor geschaamd! No sir. Zelfs niet als zestienjarige die luidop meezong met koptelefoon op waar andere schoolgaande jeugd mij kon horen...Bonnie voel ik dan weer zonder problemen met heel mijn hart. Al heeft het ook wel wat levenswijsheid gekost om aan mezelf te durven toegeven dat ik dit soort straightforward cheesy muziek oprecht graag hoor.
Ooit al eens geprobeerd die laatste Talk Talk albums in hun geheel te beluisteren?Bonnie Tyler - Total Eclipse Of The Heart - 11
Talk Talk - I Believe In You - 10
Ik snap waarom waarom I Believe In You mensen aanspreekt en aan kan grijpen. Maar mij doet het weinig tot niks.
Girls is inderdaad geweldig. Time After Time minder voeling mee.Als het op de slows aankomt, komt voor mij de Queen of slows er later in deze BR nog aan, met Whitney Houston.
Ik mis hier eigenlijk ook nog een Cyndi Lauper in deze battle. Girls Wanna Have Fun of Time after Time vind ik toch stukken leuker dan deze Total Eclipse Of The Heart (dat wel een ijzersterk refrein heeft).