Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jeuj voor ons?In ieder geval een verpletterende overwinning voor het ja kamp.

Mijn lachende reactie slaat uiteraard enkel op de tweede zin van jouw post.Ja, al meerdere waaronder die van grootouders, dooppeter, vader, neef en eigen kind.
Ben ik de enige die niets snap van het nut van de poll (sorry @PolletPoulet_OG, @Polle, @Polle32)
Volgende topic:Ik snap zelfs het nut van het topic niet.![]()
Mijn levensdoel om geen begrafenissen mee te maken is ook smadelijk mislukt. Dedju toch.Ik snap zelfs het nut van het topic niet.![]()
Ik hoop dan toch niet op een verpleger overwinning van het "ja"-kamp..Volgende topic:
Wie heeft na zijn 18de al in zijn broek gescheten?

verspettende bedoel je ?Ik hoop dan toch niet op eenverplegeroverwinning van het "ja"-kamp..![]()
Hoe mottig het ook is, een begrafenis is vaak wel een manier om het verwerkingsproces te starten. Ik kijk er ook altijd zeer tegenop, maar eens de pistolets en vlaaien verschijnen wordt er toch vaak ook wat afgelachen. Ik heb dit altijd zo een vreemd verschijnsel gevonden, maar goed. Het helpt blijkbaar wel.Ik kan de begrafenissen al niet meer op twee handen tellen...
Nu is het hier wel de gewoonte om vrij 'snel' naar een begrafenis of begroeting te gaan: een collega die een ouder/partner verliest, buurman van wie de mama sterft, vrienden die een ouder verliezen en dan eigen familieleden en aangetrouwde familieleden sowieso ook.
Een goede vriendin van mij gaat nooit naar een begrafenis of groeten. Is alleen na die van haar bomma geweest en dat was van te moeten. En die van haar pa die gestorven is toen ze 13 was en vandaar ook haar afkeer voor die dingen.
Vooral als je dan denkt aan de dingen die zij allemaal mist, hoe raar dat ook klinkt. Ze heeft nooit een achterkleinkind gekend, maar zou er nu 4 hebben. Mijn vrouw heeft ze ook nooit gekend.
)
stond de geur u niet aan?Enkel maar crematies hier, al kan dat ook wel onder begrafenissen gerekend worden neem ik aan. Ik ben er nooit helemaal tuk op geweest.![]()

Begrafenis van een kind lijkt me het ergste wat er is. Dat kom je als ouder niet te boven denk ik.Hier eigenlijk ook nog maar bitter weinig begrafenissen meegemaakt in mijn leven.
Een verre tante van m'n vriendin toen we pas samen waren, mijn bompa waar ik op zich geen slechte band mee had maar nu ook gewoon geen enorme close band, en dan vrienden met een sterrenkindje.
Vooral dat laatste was wel enorm pijnlijk en confronterend, zeker omdat mijn vriendin toen hoogzwanger was en de kans er letterlijk was dat het die dag zou kunnen gebeuren bij ons (uiteindelijk wel nog meer dan week geduurd). Dat zijn dan echt wel twee uitersten qua emoties die ge tijdens zo'n viering dan voelt op dat moment...
Voor de rest wel eens naar een gebedswake en/of begroeting geweest, maar ook dat nog relatief weinig.
Ik heb gewoon de enorme chance gehad amper mensen kwijt gespeeld te hebben in mijn directe omgeving.
Begrafenis van een kind lijkt me het ergste wat er is. Dat kom je als ouder niet te boven denk ik.
Ik zou er niks uit krijgen denk ik.Vrienden van ons die het laatste woord namen op de begrafenis van hun kindje. Hoe sterk moet je niet zijn om dat te doen.