Stinkbakkes
Well-known member
Wat zouden de voordelen/nadelen zijn volgens jullie? Zouden we er al dan niet individueel beter van worden?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, maar daar was het ruzie met een verenigd BG tegen een arrogante NL'er. Aangezien die er nu niet meer bij is (of Beffer is een dubbelaccount), is er weinig kans dat het op dezelfde manier gaat uitdraaien.Ik zie niet in hoe het hier anders gaat uitdraaien dan volgende thread, die gesloten is wegens teveel ruzie indertijd (en dan nog in P&A met strengere regels)...
![]()
Vlaanderen en Nederland samen
Ik post hier als Nederlander geregeld mee in de voetbaltopics en merk daar altijd een bepaalde rivaliteit tussen vooral Vlamingen en Nederlanders. Prestaties van Hollanders worden gebagatelliseerd door Vlamingen en andersom gebeurt (geef ik eerlijk toe) door mij vaak precies hetzelfde. Toch...www.beyondgaming.be
)Ben je Hollanders nu niet aan't verwarren met West-Vlamingen?Neen, als een Hollander je nog niet heeft genaaid, dan is hij het vergeten.
ERger me ook blauw aan hoe ze bepaalde klanken uitspreken.
Ik denk dat de Nederlanders ons toch de lessen zullen spellen. Onze politiek is mss een zootje maar wil je dan dat ze in Den Haag beslissen over Vlaanderen of ergens in de Ardennen. De 2 Limburgs zullen wel op mekaar lijken maar over de rivieren is de cultuur toch echt anders.Gevoelsmatig zeg ik zeker ja. Ik woon zelf aan de grens, heb veel Nederlandse vrienden en door de nabijheid van Maastricht kom ik er ook graag.
Dit kan ook zijn doordat NL Limburg en BE Limburg praktisch hetzelfde zijn, buiten een accent.
We kunnen zeker wat van hun leren, en laten we eerlijk zijn; Nederland staat toch op veel vlakken verder.
- Infrastructuur ginder is beter.
- Jobs zijn beter betaald.
- Ruimtelijke ordening bestaat al in Nederland sinds de Nieuwe Tijd, hier is het een zootje.
- Eenvoudiger politiek systeem wat uiteindelijk minder geldverkwisting is.
Ik ben natuurlijk niet zo gedocumenteerd als velen, maar waarom niet?
Als we een provincie als een ander zouden worden, is dat erg?
Ik vind dat toch enorm overdreven.Ik denk dat de Nederlanders ons toch de lessen zullen spellen. Onze politiek is mss een zootje maar wil je dan dat ze in Den Haag beslissen over Vlaanderen of ergens in de Ardennen. De 2 Limburgs zullen wel op mekaar lijken maar over de rivieren is de cultuur toch echt anders.