BeyondGaming koekhandel - wat is jouw lievelingskoek?

Chocobons, maar valt dit per definitie onder 'koek'? Koop ik wel zelden tot nooit gezien die nog eens individueel verpakt zijn, maar voor mij wel van't beste qua snacks.

Andere favo's: Witte kinder bueno, dinokoek en 'dikke' speculaas (zoals bv die van Delhaize huismerk)

Enfin. Alle koeken in avant premiere gaan fretten aan goedkoper tarief dan de eigen snoeprayon van de Kinepolis.

Enfin. Alle koeken in avant premiere gaan fretten aan goedkoper tarief dan de eigen snoeprayon van de Kinepolis.
Een nieuw seizoen :love2::love2: .
Eindelijk goed nieuws in 2022!

Jaffa Cakes van de Kaufland.
Die met aardbei zijn ok, die met cola-lemon in zijn om te verslinden.

En maar 99 cent voor een doos met 2 ''pakken'' in.

Dit is de mijne, zeker het stukje waar het extra dik ligt

asset-711275.jpg

niet zo een koekenfretter, Smurfenkoekje, Cha cha is en dat is het een beetje

Waar kan je die kopen in België? Of enkel verkrijgbaar in Duitsland?
Is huismerk dus enkel Duitsland zelf.
Ik ga zelf ook niet zo vaak hoewel ik maar 45 min van Aken woon.

Eigenlijk alleen maar voor de snoep en ontbijtspullen en de rayons vol knorr en maggi kruiden/sauzen.

En drank zoals mezzo mix of de Duitse Fanta die meer oranje is en de goedkope sterke drank.
Allemaal houdbare shit dus kom er maar 3x op een jaar.

Ik eet ne Leo door daar gewoon in te bijten. Mijn vriendin wordt dan altijd kwaad en zegt dat ik zo een stukje moet afbreken en dan zo stukje per stukje eten. Daar heeft toch niemand tijd voor.

Maar goed, sebiet komt er hier weer volk dat ne leo met het plastiekske en al opeet zeker.
Hot take: Olé > Leo

En nu wachten tot er iemand zijn KitKat komt verdedigen

Ik eet ne Leo door daar gewoon in te bijten. Mijn vriendin wordt dan altijd kwaad en zegt dat ik zo een stukje moet afbreken en dan zo stukje per stukje eten. Daar heeft toch niemand tijd voor.

Maar goed, sebiet komt er hier weer volk dat ne leo met het plastiekske en al opeet zeker.
Dat is veel gezonder by the way.

Hot take: Olé > Leo
“De Leo-koekjes en de goedkopere variant Olé zijn identiek. Dat hebben werknemers van de fabriek voor het eerst bevestigd in het Eén-programma 'Voor hetzelfde geld'. Producent Mondeléz in Herentals wil enkel bevestigen dat beide inderdaad in dezelfde fabriek gemaakt worden.”

“De Leo-koekjes en de goedkopere variant Olé zijn identiek. Dat hebben werknemers van de fabriek voor het eerst bevestigd in het Eén-programma 'Voor hetzelfde geld'. Producent Mondeléz in Herentals wil enkel bevestigen dat beide inderdaad in dezelfde fabriek gemaakt worden.”

Ja maar toch is de Olé het superieure koekje :coolbrows:

Terug
Bovenaan