Bernie.be
Well-known member
Ik vind olé beter.Ja maar toch is de Olé het superieure koekje![]()
Omdat bij leo de chocolade en het koekje harder zijn en zo meer afbrokkelen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind olé beter.Ja maar toch is de Olé het superieure koekje![]()
De koeken zijn IDENTIEK. Het enige verschil is het papiertje. Ze worden letterlijk op dezelfde productielijn gemaakt.Ik vind olé beter.
Omdat bij leo de chocolade en het koekje harder zijn en zo meer afbrokkelen.
toch vind ik ole beterDe koeken zijn IDENTIEK. Het enige verschil is het papiertje. Ze worden letterlijk op dezelfde productielijn gemaakt.
Dat uw chocolade of koek verschillen gaat gewoon afhankelijk zijn van hoe de koek in de winkel of bij u thuis bewaard werd.

De koeken zijn IDENTIEK. Het enige verschil is het papiertje. Ze worden letterlijk op dezelfde productielijn gemaakt.
Dat uw chocolade of koek verschillen gaat gewoon afhankelijk zijn van hoe de koek in de winkel of bij u thuis bewaard werd.
Ik zou toch nog eens naar de koeken zelf kijken, ofwel opzoeken wat identiek wil zeggen, want dat klopt niet...De koeken zijn IDENTIEK. Het enige verschil is het papiertje. Ze worden letterlijk op dezelfde productielijn gemaakt.
Ja, de vormgeving is niet identiek (verpakking en streepjes in de chocolade), maar de chocolade en koek samenstelling zijn dat wel.Ik zou toch nog eens naar de koeken zelf kijken, ofwel opzoeken wat identiek wil zeggen, want dat klopt niet...
Ja, de vormgeving is niet identiek (verpakking en streepjes in de chocolade), maar de chocolade en koek samenstelling zijn dat wel.
)Geen probleem - we zijn verplaatst gewordenIs dat zo? Want ik heb al wel beweringen/bewijzen zien passeren dat ze in dezelfde fabriek worden gemaakt, maar dat wil daarom niet zeggen dat ze identiek en evenwaardig zijn he. Het kan bv zijn dat er gebruik wordt gemaakt van andere, minder goede ingrediënten, of bv dezelfde ingrediënten die als minder goed werden beschouwd bij kwaliteitscontrole.
(zijn we trouwens niet heel fel offtopic aan het gaan in dit topic de laatste pagina's?)

Gevraagd of er een verschil is tussen beide, antwoordde een personeelslid dat ze "identiek hetzelfde" zijn. "Alleen zit er een ander papiertje rond." Een vrouwelijke collega beaamde. "Het is hetzelfde. Beide draaien op dezelfde lijn." In de reportage is ook te zien dat de gebruikte ingrediënten voor Olé en Leo identiek zijn en zelfs in dezelfde volgorde op de verpakking staan.Is dat zo? Want ik heb al wel beweringen/bewijzen zien passeren dat ze in dezelfde fabriek worden gemaakt, maar dat wil daarom niet zeggen dat ze identiek en evenwaardig zijn he. Het kan bv zijn dat er gebruik wordt gemaakt van andere, minder goede ingrediënten, of bv dezelfde ingrediënten die als minder goed werden beschouwd bij kwaliteitscontrole.
(zijn we trouwens niet heel fel offtopic aan het gaan in dit topic de laatste pagina's?)
Jep, ik kijk naar elke "aflevering".Zitten hier eigenlijk nog fans van Standaard Koekhandel? Om 1 of andere reden vind ik het fascinerend welke koeken gekozen worden. Er passeren vele klassiekers, maar ook 1 of 2 keer rijstkoeken.

(Of anders in het B-merken-topic.)Mikado's van een B-merk hetzelfde smaken als de echte?Micado's met pure chocolade (mogen ook van een B-merk zijn, smaakt voor mij toch identiek)