Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wa betaalt ge ongeveer voor die bestelling? Incl verzending?Net nog eens een bestelling geplaatst bij Mr. Hop. Ik heb een grotendeels IJslands thema vandaag.
77,90 euro. Verzending is gratis bij aankoop boven de 60 euro. Volgende dag in huis, ook al komt het uit Nederland.Wa betaalt ge ongeveer voor die bestelling? Incl verzending?

Gisteren toevallig ook voor het eerst gedronken. Lekker, maar inderdaad stevig. Denk dat ik hem te rap uitgedronken heb want begon het al te voelen na eentje.Net een Gouden Carolus Whisky infused gedronken. Eerste keer, thans wel al in de brouwerij geweest mja. Een ontdekking
Lekker, heel lekker. Maar stevig
Gulden Draak Smoked, damn. Whole new level of smoked
Heb ik toch weinig of nooit gesmaakt in een bier, ff wennen..
Ben fan van Gulden Draak, maar die smoked, dat was goe voor ene keer. Niet slecht, maar not gonna buy again.Zeker Schlenkerla eens proberen dan!

Kak, heb ze allemaal al gehad...Juist deze opgepikt in de lokale Delhaize:
Heb de Brett-Elle, De Troch en Mort Subite ervan nog nooit gedronken. Voor 29.95 wel nog okee van prijs ook.

Vorig jaar ook ontdekt, en meteen fan!Net een Gouden Carolus Whisky infused gedronken. Eerste keer, thans wel al in de brouwerij geweest mja. Een ontdekking
Lekker, heel lekker. Maar stevig