Ik zal er aan denken volgende keer dat ik niks met opzet mag vergeten.
Sorry, maar dat is gewoon de realiteit geweld aan doen, he. Eens er (jonge) kinderen/gezin in the picture zijn, gaan die gemakkelijke oplossingen niet meer op. En jammerlijk genoeg zijn er nogal veel mensen in die situatie.
Het leven is onvoorspelbaar en shit just happens. Ik vermoed dat er niet al te veel mensen met opzet in hun auto zitten om nutteloze ritjes te doen. Idem dat mensen liever shit niet vergeten dan wel vergeten. Ik woon vb in een half dorp. Ik kan met de fiets gemakkelijk de bakker bereiken en de school van de kinderen. Al de rest is met de fiets minstens 15 min enkele rit. Ik kan theoretisch alles met de bakfiets doen, maar dan heb ik 27h op een dag nodig.
Zelfs als je vooruit denkt, vergeet je dingen. Er zijn zaterdagen dat ik 3 of 4x met de auto naar de Hubo rijd. Past niet, past niet, kapot, grmbl.
Al fine by me, ik heb een bedrijfsauto, dus I don't care wat de naft kost. Maar ook ik probeer ritten te vermijden als het kan, want as said, ik heb voldoende zaken op mijn todo lijstje dat ik nutteloze autoritten vermijd als ik kan...